GET EXITED: Novi turistički proizvod za svjetsko tržište

Piše:
srijeda, 23.9.2009. 19:00
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

GET EXITED: Novi turistički proizvod za svjetsko tržište

DVIJE najznačajnije ljetne destinacije za mlade u Europi Exit festival i novaljski klub Papaya zajedničkim snagama pokreću projekt GET EXITED - novi turistički proizvod za svjetsko tržište.

Projektom GET EXITED po prvi se puta uspostavlja regionalna suradnja najznačajnijih glazbeno-turističkih destinacija festivala Exit i kluba Papaya, ali i nekoliko drugih destinacija, koje će zajedno ponuditi originalan i novi vid turizma i zabave svjetskom tržištu.

Zajedničkom ponudom i promocijom cilj je privući nove turiste kako iz Europskih zemalja, tako i iz cijelog svijeta. Za ljeto 2010. formirat će se zajednički turistički aranžman koji će obuhvaćati uz Exit i Papayu gradove Dubrovnik, Beograd, Bihać, ali i brojne druge prostore jugoistočne Europe.
 
BBC, CNN, New York Times, MTV, samo su neki od tisuću medija iz cijelog svijeta koji su kroz godine pratili Festivalska izdanja Exita i Papaye. Od ove jeseni projekt GET EXITED bit će predstavljen na turističkim sajmovima u Londonu, Berlinu, Parizu, Barceloni, ali i na najvećoj svjetskoj glazbenoj konferenciji u Miamiju u proljeće 2010. godine.
 
Exit festival prepoznat je kao jedan od najznačajnijih svjetskih festivala prema brojnim medijima kao što su CNN, New York Times, Guardian, Times, MTV, BBC, a što je najvažnije i sama ga je publika prije dvije godine proglasila najboljim europskim festivalom! Svake godine Exit posjeti preko 30.000 turista iz cijelog svijeta. Među brojnim izvođačima na Exit-u su nastupali Madonna, Red Hot Chilli Peppers, The Prodigy, Moloko, Lily Allen, Lauren Hill i brojni drugi.

Klub Papaya najbolji open air klub plesne glazbe u Europi, već godinama privlači turiste iz preko 50 različitih zemalja svijeta. Tijekom prošlog ljeta Papayu je posjetilo više od 100.000 gostiju iz cijelog svijeta. Upravo zahvaljujući ponudi kluba Papaya novaljska plaža Zrće među mladim gostima iz cijeloga svijeta postala je sinonim za vrhunsku zabavi i nezaboravan glazbeni užitak, a samo ovog ljeta u Papayi su gostovali najtraženiji DJ današnjice Tiesto, Paul Van Dyk, Armin Van Buuren i drugi.
 
Exit i Papaya dijele istu ciljnu skupinu gostiju i glazbenu orijentaciju, a kroz ovaj će projekt postat nosioci „turističkih aranžmana“ usmjerenih ka privlačenju mladih iz cijelog svijeta. Cilj zajedničke suradnje je pozicioniranje regije kao najprivlačnije svjetske omladinske destinacije – prepoznate kao prijestolnica kulture, zabave, druženja i adrenalinskog sporta. Glavne smjernice nove suradnje ponuda je vrhunskih glazbenih spektakala, zbližavanje mladih kroz kulturu, sport, promicanje ljudskih vrijednosti i humanitarnih aspekata.