LASTMINUTE.COM pomaže onima koji u posljednji čas požele nekome poslati poklon, a za Valentinovo najčešće šalje ruže.
Prošle godine isporučila je veći broj krasnih skupih buketa pa je ponovo htjela dobro zaraditi. Na e-mail adrese svih onih koji su lani slali cvijeće poslala je upit žele li to učiniti i ove godine.
U kompaniji nisu razmišljali o tome kome su muškarci slali ruže, a još manje su mogli znati da žene čitaju elektronsku poštu koju im primaju muževi. Tako je veći broj žena jednostavno otkrio da su im nevjerni muževi za Valentinovo naručili slanje buketa ljubavnicama, a ne njima jer one nisu ništa primile.
Došlo je do brojnih bračnih svađa, a kompanija je zatrpana telefonskim pozivima prevarenih žena koje žele otkriti kome su njihovi bračni partneri poslali ruže.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati