NOVO zaštitno lice svjetske kampanje za parfem Royal Edition by s.Oliver je Midikennov model Nina S. Nakon velikih uspješnica koje su ostvarile Helena Šopar i Tamara Pernar još jedna hrvatska manekenka probila se na svjetsku modnu scenu. Snimanje cijele kampanje provjereno je iskusnom njemačkog fotografu Davidu Scholeru koji je i više nego dobro obavio svoj posao. Za lokaciju snimanja odabran je drevni dvorac u okolici Berlina koji se izvrsnu uklopio u kampanju. Priznati svjetski brend s.Oliver započeo je davne 1969. godine u Njemačkoj.
Nina se manekenstvom počela baviti tek prije šest mjeseciTada, kao običan butik nije se razlikovao od sličnih u susjedstvu. Danas je svoje poslovanje razvio u više od 30 zemalja, s preko 2500 prodajnih mjesta te 50 megastoreova u svome vlasništvu. S.Oliver godišnje izbaci i do 12 novih kolekcija. Spomenuti brend više ne drži samo odjevne predmete, već su svoje poslovanje proširili i na proizvodnju parfema. Među mnogobrojnom konkurencijom pronašli su svoje mjesto, koje je priznato i od strane struke, ali i od strane klijenata koji su im godinama vjerni. Naša Nina koja je snimila novu reklamnu kampanju za njih tom kampanjom si je utabala put ka uspjehu u svijetu mode kojom se bavi tek šest mjeseci. Lijepa Požežanka između ostalog krasila je i stranice njemačkih magazina Young i Brigit. Vjerujemo da ovo nije vrhunac njezine karijere, te da ćemo je gledati na još pokojoj kampanji ili pistama svjetskih centara mode, Parizu, Milanu, Londonu.
S.C.
Foto: Midikenn
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati