TRŽIŠTE online igara se u Kini je posljednjih par godina procvjetalo, a govori se o brojci od 13,8 milijuna konzumenata. Kineski mediji zabrinuti su zbog činjenice da se sve više mladih "navlači" na takve igre koje, kako smatraju, uzimaju danak njihovom učenju i znaju.
Novi industrijski standardi tražiti će od proizvođača igara da igre koje bi mogle stvoriti naviku - promjene, a preporuku će dobiti samo “kvalitetne” igre.
Cenzuri je cilj iz on-line igara iskorijeniti pornografiju, kocku, nasilje i sadržaje koje prijete državnoj sigurnosti.
Osjetljiva na svoju suverenost, Kina je zabranila Englesku kompjutersku igru "Soccer Manager 2005", zbog toga što su Tajvan, Hong Kong, Macau i Tibet klasificirane kao zasebne zemlje - a koje Kina prisvaja sebi.
Kinezi na igre troše 240 milijuna dolara, a procijenjuje se da će u sljedeće tri godine ta brojka doseći čak 1,5 milijardi dolara.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati