Lada Kalina GTI: Odgovor s Istoka

Lada Kalina GTI: Odgovor s Istoka

KRATICU GT odnosno GTI za čiju popularizaciju je najzaslužniji Golf odavno su preuzeli brojni proizvođači dodjelivši sportskim inačicama serijskih modela "gran turismo" predznak. Posljednji pripadnik elitnog društva je Lada, točnije njen model Kalina koja u režiji tunerske kuće TMS ponosno ističe GTI oznaku.

Golf s istoka s punim pravom nosi ime i dokazuje sportske gene. Umjesto serijskog 1.6 benzinca snažnog 66 kW/90 KS u Kalinu je smješten 1.8-litreni benzinski motor koji maksimalnih 118 kW/161 KS razvija pri 6.500 o/min, uz 169 Nm zakretnog momenta dostupnog pri 5.400 o/min.

Kako je masa vozila tek 1.090 kg jasno je da nema potreba za jačim preradama. Isto govori i podatak o maksimalnoj brzini koja je sa 185 km/h skočila na respektabilnih 220 km/h.

Preinake sportske Lade tu ne staju. Tuner je osim atraktivne narandžaste boje predvidio ugradnju 16-inčnih aluminijskih naplataka (gume 205/50) i aerodinamičkog paketa. Potonji uključuje prednji i stražnji spojler, masivnije pragove i ugradnju difuzora straga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Potentnije su i kočnice s diskovima promjera 280 mm sprijeda i 240 mm straga. Osim toga, u TMS su se potrudili i za odgovarajuću zvučnu kulisu ugradnjom sportskog ispušnog sustava s centralno postavljenim završetkom. Novosti na vanjštini završavaju atraktivnijom optikom i relijaškim maglenkama.

Niti unutrašnjost nije ostala pošteđena. Neugledna kabina u nekoliko poteza postala je ugodno okruženje za sve obožavatelje sportske vožnje.

Sportska sjedala presvučena kožom postavljena su i straga, ugrađeno je sportsko kolo upravljača, a vremena se našlo i za uobičajene tunerske dodatke u obliku krom-dekoracije.

Cijena je zasad nepoznata, kao i sudbina samog vozila. U TMS-u se nadaju da bi automobil mogao imati dobru prođu na europskom tržištu, posebno u izvedbi s pet vrata koja je u pripremi.

M.N.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara