Najpopularnije njemačko pivo na svijetu puni se u Hrvatskoj

Piše:
utorak, 20.1.2004. 18:24
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Najpopularnije njemačko pivo na svijetu puni se u Hrvatskoj

NAKON izuzetno uspješnog početka distribucije, početkom ove godine, Zagrebačka pivovara počela je sa punjenjem najpopularnijeg njemačkog piva na svijetu – Beck´s. Hrvatski potrošači imat će priliku uživati u originalnom Beck´s-u, koji će se u cisternama dovoziti iz njemačkog grada Bremena, gdje se proizvodi od 1873. godine.

Ovo premium pivo namijenjeno je zahtjevnom segmentu potrošača koji znaju cijeniti superiornu njemačku kvalitetu. Probrani sastojci, najčišći hmelj i voda, vrhunski ječam te striktno pridržavanje njemačkog Zakona o čistoći piva iz 1516. godine, čini Beck´s vodećim uvoznim pivom na većini ključnih tržišta u svijetu.

Beck´s se u portofoliu kompanije Interbrew, u čijem je vlasništvu i Zagrebačka pivovara, nalazi od veljače 2002. godine. Prisutan je u više od 120 zemalja u svijetu, što ga čini najpoznatijim njemačkim pivom u svijetu. Uvođenjem Beck´s-a u svoju ponudu, Zagrebačka pivovara se još jednom pokazala kao lider na domaćem tržištu piva.

 "LIFE BECKONS", ili u hrvatskom prijevodu "ŽIVOT TE ZOVE", kreativni je slogan Beck´s-ove međunarodne kampanje, koja komunicira slobodu izbora, ispunjenje vlastitih potencijala, i jasnu odluku da se živi punim plućima. U skladu s tim, Beck´s-ov potrošač osoba je beskompromisnog karaktera, spremna na nove izazove i aktivan pristup životu.

Kako bi se javnost i potrošači upoznali s Beck´s-ovom međunarodnom kampanjom "LIFE BECKONS" Zagrebačka pivovara priprema jedinstveni "LIFE BECKONS PARTY" koji će se 30. siječnja 2004. godine održati u Kulturnom centru Kaptol uz prisustvo predstavnika vodećih ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj, kao i osoba iz kulturnog i javnog života. Specijalno za tu priliku na ekskluzivnom "LIFE BECKONS" party-u, gostovati će svjetski poznat i prepoznatljiv majstor house glazbe – DJ Tonka.

Gradeći snažna partnerstva sa pivovarama u cijelom svijetu, Interbrew nastavlja strategiju rasta, čiji je cilj jasan – biti najbolja pivovara na svijetu. Nesporna kvaliteta proizvoda, stoljetna iskustva u spravljanju piva udružena sa snagom više od 200 brandova u cijelom svijetu, stručna i motivirana radna snaga, garancija su skorog postignuća ovog jasno postavljenog cilja.