”Noć gutača reklama" počinje sa zviždukom umjesto aplauza
Tekst se nastavlja ispod oglasa
25. RUJNA 2004. glasnim zviždukom sa čak dvije lokacije u Zagrebu obilježit će se početak 4. "Noći gutača reklama – Night of the AdEaters".
Već četvrtu godinu za redom najspektakularniju noć godine nekoliko tisuća zaljubljenika reklama opremljeni zviždaljkama, gromoglasnim će zviždukom označiti početak noći koja ne poznaje granice.
Fenomen zvižduka umjesto aplauza etabliran je kroz ovu specifičnu manifestaciju u kojoj su pomaknute granice uobičajenog i dosegao je svjetsku popularnost.
Na ovogodišnjem reportoaru bit će više od 300 reklamnih spotova za najrazličitije kategorije proizvoda svih svjetskih reklamnih agencija. Svoj dolazak na samu večer i ove su godine najavili brojni gosti iz područja javnog, političkog i društvenog života Hrvatske, kao i brojni kolege iz struke.
Priča koja je uspješno započela 2001. godine, nastavila se događati istim tempom i s istim rezultatima.
Voditeljska palica ponovo je u rukama nezamjenjivog dvojca, Tarika i Renea, od kojih će glavnu riječ u dvorani Lisinski voditi Tarik, dok će Rene biti domaćin u Kineskom paviljonu. Međutim, njihovi skečevi, povezani su i u interakciji su ne samo s njima međusobno već i s publikom koja je sastavni dio ovakvog projekta – Noći gutača reklama.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati