Nova boca STELLE ARTOIS na hrvatskom je tržištu!

Piše:
petak, 6.6.2003. 17:21
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Nova boca STELLE ARTOIS na hrvatskom je tržištu!

U GOLF KLUBU "Dolina kardinala" u Krašiću, pred okupljenim novinarima iz brojnih hrvatskih medija i poslovnim partnerima Zagrebačke pivovare, poznati hrvatski košarkaš Gordan Giriček premijerno je otvorio jedinstveno dizajniranu novu bocu STELLA ARTOIS.

Tim su povodom na press konferenciji Predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare d.d., g. Boris Lalić, direktor marketinga Zagrebačke pivovare d.d. g. Joško Mrndža i komercijalni direktor Zagrebačke pivovare d.d., g. Pero Ivanković predstavili nove reljefne detalje i redizajniranu etiketu zelene boce "Stelle Artois" od 0,33 l i 0,5 l.

Također su podsjetili na neprestani rast potrošnje i rekordne rezultate koje robna marka Stelle Artois od 1996. godine bilježi na hrvatskom tržištu Dolazak u Krašić bio je veseo.

Novinari okupljeni u autobusu Stelle Artois i sami su pokušali zamisliti kako izgleda nova boca i pretočiti svoje ideje u crteže potom izložene u foajeu kluba "Dolina kardinala". Ocjenjivački sud Zagrebačke pivovare izabrao je i najboljeg "dizajnera-novinara", Krunoslava Saboničkog sa Radio Samobora.

Njegovo je originalno rješenje Stella Artois spojenih novih boca zaslužilo premium nagradu – diktafon.

Tijekom sunčanog poslijepodneva uzvanici su i sami zaigrali golf.

Dok im je Stella boje zlata osvježavala žedna grla vrhunski učitelji na terenima su bilježili njihove prve rezultate.

U tri kategorije dobili smo po tri prvoplasirana koje je Zagrebačka pivovara posebno nagradila, dakako, i novim bocama Stelle Artois.

Eventom u Krašiću je nastupila nova era pijenja Stella Artois u Hrvatskoj.

Naime, prvi je puta Stella Artois hrvatskom tržištu predstavljena 1996. godine. Zagrebačka pivovara uvozila ju je i distribuirala u malim volumenima, no budući je interes hrvatskih potrošača bio iznimno velik, a potrošnja neprestano rasla, 1997. godine počinje licencna proizvodnja STELLE ARTOIS u Zagrebačkoj pivovari. 1999. je godina trijumfa za Stellu koja briljira i u volumenu i distribuciji i prodaju.

U narednim godinama STELLA ARTOIS je prepoznata kao tržišni lider u kvaliteti i inovativnosti čvrsto pozicionirana kao vodeće svjetsko premuim pivo u svom segmentu.

U potrazi za osvježenjem dizajna, svaka nova generacija različitih boca, etiketa i čepova pronalazila je nova i inventivna rješenja.

Pri tom je STELLA uvijek pratila standarde tehnološkog napretka. Ipak, kroz sve te promjene, STELLA ARTOIS zadržala je ono najvažnije – savršenu harmoniju prepoznativljivog okusa i izrazitu pitkost.

U 2003. godini status STELLE ARTOIS kao prestižne robne marke potvruje se i kao sinonim za inovaciju; nakon lansiranja originalnih boca s termo osjetljivim etikatama, kao apsolutnom novinom na hrvatskom tržištu još 1997. godine, uslijedile su i originalne nosiljke s pokrivnim kartonima.

Godine 2002-ge pojavila se u Hrvatskoj bezalkoholna STELLA ARTOIS NA, a 2003.-ća godina donosi još jednu inovaciju – novu bocu!

Od 2. lipnja 2003. Stella Artois nudi novu vrijednost za istu cijenu i dalje ostajući korak ispred , a kao dio treće svjetske kompanije za proizvodnju piva – INTERBREW - Zagrebačka se pivovara potvrđuje kao vodeća pivarska tvrtka u Hrvatskoj.

Cjelodnevni event premjernog otvaranja nove boce Stelle Artois organizacijski i kreativno potpisuje Agencija Jupiter.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije