Tekst se nastavlja ispod oglasa
KREATIVNI tim reklamne agencije Grey Worldwide Zagreb osmislio je novu VIP poslovnu kampanju koja jasno komunicira prednosti VIP poslovnih rješenja iz jednog izvora.
Zvijezde kampanje su poznati i nagrađivani hrvatski glumci, članovi ansambla Zagrebačkog kazališta mladih, Maro Martinović, Filip Nola i Krešimir Mikić.
Kampanja koja je započela 15. ožujka 2004., na kreativan i šaljiv način prikazuje tipično poslovno okruženje u kojem zaposlenici jedne tvrtke ne koriste pouzdana poslovna rješenja koja bi unaprijedila kvalitetu poslovanja.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TV reklamu režirao je mladi, talentirani i perspektivni islandski TV redatelj Arni Thor Jonsson.
Fotografiju za poslovnu kampanju potpisuje Saša Hes kojeg pamtimo po nezaboravnim fotografijama iz ranijih Greyevih kampanja.
Zvijezde kampanje su poznati i nagrađivani hrvatski glumci, članovi ansambla Zagrebačkog kazališta mladih, Maro Martinović, Filip Nola i Krešimir Mikić.
Kampanja koja je započela 15. ožujka 2004., na kreativan i šaljiv način prikazuje tipično poslovno okruženje u kojem zaposlenici jedne tvrtke ne koriste pouzdana poslovna rješenja koja bi unaprijedila kvalitetu poslovanja.
TV reklamu režirao je mladi, talentirani i perspektivni islandski TV redatelj Arni Thor Jonsson.
Fotografiju za poslovnu kampanju potpisuje Saša Hes kojeg pamtimo po nezaboravnim fotografijama iz ranijih Greyevih kampanja.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati