Nova reklamna kampanja Grey Worldwidea

Piše:
utorak, 16.3.2004. 18:11
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Nova reklamna kampanja Grey Worldwidea KREATIVNI tim reklamne agencije Grey Worldwide Zagreb osmislio je novu VIP poslovnu kampanju koja jasno komunicira prednosti VIP poslovnih rješenja iz jednog izvora.

Zvijezde kampanje su poznati i nagrađivani hrvatski glumci, članovi ansambla Zagrebačkog kazališta mladih, Maro Martinović, Filip Nola i Krešimir Mikić.

Kampanja koja je započela 15. ožujka 2004., na kreativan i šaljiv način prikazuje tipično poslovno okruženje u kojem zaposlenici jedne tvrtke ne koriste pouzdana poslovna rješenja koja bi unaprijedila kvalitetu poslovanja.

TV reklamu režirao je mladi, talentirani i perspektivni islandski TV redatelj Arni Thor Jonsson.

Fotografiju za poslovnu kampanju potpisuje Saša Hes kojeg pamtimo po nezaboravnim fotografijama iz ranijih Greyevih kampanja.
Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije