Novi Chrysler Grand Voyager
CHRYSLER je europskoj publici predstavio obnovljeni Grand Voyager. Osim novog dizajna novitet je osvježen u pogledu izbora materijala i kvalitete izrade, kao i obnovljenih tehničkih značajki.
Novi dizajn Chrysler Grand Voyagera inspiriran je ostalim modelima iz game, posebno prestižnim 300C, a karakteriziraju ga skladne linije i prepoznatljiv američki potpis. Atraktivnost modela naglašena je kromiranim detaljima, kao i nešto agresivnijim nastupom vanjštine. Grand Voyager u duljinu mjeri 5.142 mm, dok je širina okruglih 2.000 mm, i to bez vanjskih retrovizora.
Poboljšanja aerodinamika donosi nižu razinu buke, dok primjena čvršćeg čelika i dodatnih ojačanja rezultira nižom razinom vibracija. Komfor će poboljšati i obnovljeni ovjes, pa jedino preostalo pitanje ostaje sigurnost.
Kako bi Voyager i u pogledu sigurnosti postao pravi obiteljski model Chrysler ga je nakrcao potpunom sigurnosnom opremom, koja uključuje set zračnih jastuka (i zavjesa), ABS+BAS, ESP i sustav kontrole trakcije. Tu su još i senzori za parkiranje te kamera za vožnju unatrag.
U unutrašnjosti je glavna novost novi sustav sjedala. Swivel'n Go sustav nudi mogućnost zakretanja sjedala u drugom redu za čak 180 stupnjeva. Svemu treba dodati i pomični stol koji se može postaviti između sjedala čime se dobiva ugođaj dnevnog boravka. U standardnu je opremu uključen i ekskluzivni poznati Stow'n Go sustav, koji omogućuje da se drugi i treći red sjedala preklope u pod i tako oslobode tovarni prostor potpuno ravne podnice.
Uz spomenute sustave Grand Voyager nudi i jednostavan sustav slaganja trećeg reda sjedala. Recimo još kako je prtljažnik u osnovnoj konfiguraciji volumena 915 litara, a s preklopljenim sjedalima nevjerojatna četiri kubika.
Bogato opremljeni Grand Voyager u ponudi ima dva motora. 3.8-litreni V6 motor raspolaže sa 147 kW/200 KS pri 5.200 o/min i 312 Nm okretnog momenta pri 4.000 o/min. Tržišno zanimljiviji je 2.8-litreni turbodizelski motor koji razvija 120 kW/163 KS pri 3.800 o/min i 360 Nm okretnog momenta pri 1.800 o/min. Potonji karakterizira turbina promjenjive geometrije, niža razina buke, te snižena potrošnja goriva. Oba motora po prvi put su usuglašena sa šest-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Predviđena su tri paketa opreme, LX, Touring i Limited, a početak prodaje tempiran je za siječanj iduće godine. Cijene za hrvatsko tržište još uvijek nisu poznate.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati