Novi Clio - produljen život bestselera
IAKO su sve važnije marke u ovoj godini obnovile svoje gradske predstavnike, Renault je svom mališanu odlučio produljiti život za još jednu godinu podarivši mu blagi facelift i nekoliko novih izvedbi.
Clio II je predstavljen još 1998. godine i samim pojavljivanjem je izazvao pravi kaos na tržištu. Dio zasluga ide na račun nekonvencionalnog dizajna, a drugi snažni adut bila je kombinacija povoljne cijene i visoke razine opremljenosti, po kojoj je i danas neuhvatljiv. Njegova najbolja reklama je podatak o čak 3.840.000 prodanih primjeraka.
Novi Clio biti će dostupan u pet razina opremljenosti i nekoliko novih boja, a novost u ponudi motora je 1.5 dCi agregat od 100 KS. Kad se sve to zbroji dolazimo do brojke od čak 97 varijanti automobila, koji već dulje vrijeme u Francuskoj (i Hrvatskoj) srži status najprodavanijeg modela.
Dizajn - sve po starom
Prvi dojam je da novi Clio ne donosi ništa revolucionarno s stanovišta dizajna. Promjene su toliko male, da većina ni neće uspjeti razlikovati redizajnirani model od trenutno aktualnog.
Bolji štovatelji francuske marke i njenog najuspješnijeg modela mogli bi tek zamijetiti novi odbojnik, koji Cliu daje nešto sportskiji karakter. Naravno, samo ukoliko ne govorimo o baznoj izvedbi (1.2 Authetique) koja je doista zadržala identičan eksterijer. Kad su u pitanju skuplje izvedbe, one su definitivno sportski nastrojene. To podrazumijeva prednje maglenke, stražnji spojler, te retrovizore i kvake vrata u boji vozila.
Interijer - Megane u malom
Ponudivši pet razina opremljenosti, među kojima je i Initiale, Renault je Clio približio premim segmentu. Naime top-izvedba pokretana najsnažnijim dizelašem u Francuskoj stoji čak 19.600 eura, što je pozamašna suma novaca.
Čuda nisu moguća, pa Clio i dalje ostaje skučen u odnosu na brojnu i dakako mlađu konkurenciju. S druge strane, vještim kombiniranjem rješenja poznatih iz Megane, pa čak i VelSatisa, te primjenom kvalitetnijih materijala, Clio je opet "in".
Grafika instrumenata poznata je iz Meganea, analogni mjerač kilometara ustupio je mjesto digitalnom zaslonu, a skuplje izvedbe krasi kožom obložen upravljač i drveni umeci. Clio će udovoljiti svakome, Initiale paket ga svrstava u red najluksuznijih predstavnika klase, a Sport izvedba gradskim trkačem specijalnog kalibra.
Još jedan dizelski agregat
Poznata paleta motora, koju čine pet benzinskih (1.2/60 KS-2.0/182 KS) i tri izvedbe 1.5 dCi dizelaša (55, 65, 80 KS) uskoro će biti proširena još jednom atraktivnom izvedbom. Riječ je o 1.5 dCi agregatu koji razvija maksimalnu snagu od 100 KS pri 4.000 o/min. Maksimalni okretni moment od 200 Nm motor razvija pri 1.900 o/min, dok je već 90 % iznosa dostupno pri 1.500 o/min. Uz povoljnu momentnu karakteristiku, motor je zadržao poznatu štedljivost, potrošnja u mixu iznosi 4.3 l/100 km.
Posebna poslastica je Sport izvedba, koju karakterizira obnovljeni agregat. Dvolitraš u novom izdanju razvija 182 KS maksimalne snage pri 6.500 o/min i 200 Nm okretnog momenta pri 5.250 o/min. Sport izvedbu krasi još atraktivniji izgled, a nije naodmet spomenuti da se sportska izvedba Clia kotrlja na michelin Pilot Exalto gumama mjera 205/45 R16. Model će se nuditi u dvije nijanse plave boje (Dynamo, Arctic), crnoj (Dore Black) i titan sivoj. Novost je mogućnost odabira zelene (Orion Green) i žute boje (Sirius Yellow), za koje je potrebno dodatno platiti.
Renault je objavio cijene za francusko tržište. Najjeftinija izvedba dostupna je po cijeni od 11.050 eura, dok je za 2.0 16V Sport potrebno izdvojiti dvostruko više novaca (22.050 eura).
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati