Opel GTC Genève - nova Astra?

Piše:
četvrtak, 27.2.2003. 13:47
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Opel GTC Genève - nova Astra?

OPEL se ozbiljno priprema za Ženevu. Uz nove izvedbe Vectre i Speedstera glavna atrakcija Opelovog štanda će biti koncept GTC Geneve. Tko zna možda upravo ovaj koncept najavljuje skoru obnovu Astre.

Kao i svi novi modeli iz Rüsselsheima, i GTC Geneve ostaje dosljedan novoj filozofiji Opela. Napate linije, naglašeni sportski karakter i dinamičan nastup, glavne su karakteristike Opelovih prinova, pa tako i ovog koncepta.

Ime GTC je ustvari kratica za (Gran Turismo Compact), što znači da je riječ o kompaktnom GT automobilu.

S obzirom na mjere (duljina/širina/visina: 4349/1773/1352 mm) prije bismo rekli da je riječ o klasičnom coupeu. Opelovi inženjeri su uspjeli postići ono što se donedavno smatralo nemogućim.

Uspjeli su napraviti automobil skladnih dinamičnih linija, koji plini pažnju atraktivnim nastupom, a istovremeno u svakom detalju pokazuje Opelovu pripadnost.

Opelov generalni direktor, Carl-Peter Forster kaže da su neke od ovih dizajnerskih oznaka već viđene na studijama kao što je Snowtrekker  te na modelima serijske proizvodnje poput Speedstera i Vectre.

“Opelovi modeli ne samo da će izgledati dinamično, u budućnosti će koristiti sva napredna tehnološka dostignuća kao što su prilagodljivi sustav podvozja koji osigurava najveći mogući nivo aktivne sigurnosti, udobnosti i užitka u vožnji,” objašnjava Forster značenje i bitnu ulogu riječi “dinamika” u nadolazećim Opelovim modelima.

Očito je da su Opelovi konstruktori, a posebno dizajneri, imali puno više slobode pri razvoju ovog automobila, nego što je to običaj pri razvoju serijskog automobila. Istina, riječ je o konceptu, ali i vozilu koje će vrlo vjerojatno doživjeti serijsku proizvodnju. Naravno uz blage preinake, jer sumnjamo da će serijski model imati stakleni zatamnjeni krov ili dvostruko cilindrično kočiono svijetlo.

Upravo svijetla djeluju posebno dopadljivo. Dok prednji svjetlosni sklopovi doprinose dojmu zašiljenog prednjeg kraja, dok stražnja djeluju posebno dopadljivo zahvaljujući integriranoj cilindričnoj leći.

Interijer GTC je obučen u elegantan Cashmere i smeđu kožu te odaje sportski karakter auta. Kokpit je u finiširan u boji ugljena, a za razliku od većine konceptnih vozila, nije opterećen elektroničkim pomagalima i kičastim alu-detaljima. Dojam je da su Opelovci popustili pred trendovima na području vanjskog dizajna, ali zato u pogledu uređenja interijera ostaju konzervativci.

Nova Astra pojaviti će se tek početkom 2005. godine, za kada je Opel, uz potpuno novi izgled modela predvidio i premijeru nekoliko novih motora, od 1.3-litrenog dizelaša, pa sve do dvolitrenog turbo benzinca posuđenog od Saaba.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije