Porsche 911 Turbo i kao kabriolet
NAKON dugih 14 godina Porsche vraća na scenu otvorenu izvedbu modela 911 Turbo. Toples izvedba 420 KS snažne 911-ice do stotke stiže za četiri i kusur sekunde i postiže više od 300 km/h maksimalne brzine. Bolje rečeno, riječ je o najbržem kabrioletu iz Zuffenhausena.
Tko je god ikad provozao neki Porsche u potpunosti će razumjeti mišljenje većine, a to je da ja svaki Porsche izvanredan automobil. Kad je u pitanju Turbo izvedba, onda sa sigurnošću možemo reći da je riječ o automobilu iz snova. Izbor između coupe i kabriolet izvedbe tek je stvar osobnog ukusa, a najcjenjeniji njemački proizvođač će se pobrinuti da ispuni sve vaše želje.
911 Turbo Cabriolet pokreće dobro znani šestcilindarski bokser motor maksimalne snage 309/420 kW/KS koju razvija pri 6.000 o/min. 3.6 litara obujma u kombinaciji s dva turbo-punjača osigurava pravi užitak u vožnji. Kako motor u režimu rada od 2.700 do 4.600 o/min isporučuje maksimalni okretni moment od 560 Nm, posezanje za ručicom 6-stupanjskog ručnog mjenjača u svakodnevnoj vožnji je svedeno na minimum. Naravno, Porscheov bolid je moguće voziti itekako agresivno, što će biti naplaćeno potocima adrenalina.
Ubrzanje do 100 km/h traje svega 4.3 sekunde, a do zakonom zabranjenih 160 km/h stići ćete u najboljem slučaju za 9.5 sekundi. Službeni podaci govore o 305 km/h maksimalne brizine, odnosnu 298 km/h ukoliko je model opremljen Tiptronic S 5-stupanjskim sekvencijalnim mjenjačem. Motor je opremljen VarioCam Plus sustavom zahvaljujući kojemu je optimizirana potrošnja goriva i emisija ispušnih plinova, ali i uglađeniji rad.
Optimalna vozna svojstva ostvarena su pogonom na sve kotače, gdje se snaga putem visco-spojke prenosi u omjeru 5:95 u korist stražnje osovine. U težim uvjetima vožnje, kad je koeficijent trenja podloge manji (mokra, skliska cesta, zimski uvjeti i sl). na prednje kotače se prenosi do 40 % snage motora.
Aktivna i pasivna sigurnost dovedena je do savršenstva. Otvorena izvedba tek se u detaljima razlikuje od Coupe-a. Osnovne razlike su u ojačanjima, koja su bila neophodna zbog nedostatka krova. Neizostavni PSM (Porsche Stability Management featured) sustav stabilnosti isporučuje se serijski, dok je opcijski moguće popraviti učinkovitost kočenja izborom PCCB (Porsche Ceramic Composite Brakes) paketa. Prosječnim vozačima sasvim nepotrebno, jer serijski diskovi promjera 330 mm svoj posao obavljaju bolje od većine automobila na tržištu.
I za kraj recimo još da postupak sklapanja krova traje svega 20 sekundi. Dovoljno je pritisnuti tipku i smanjiti brzinu na barem 50 km/h.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati