Provokativni kostimi s Madonnine turneje "procurili" na internet

Piše:
ponedjeljak, 18.8.2008. 19:16
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Provokativni kostimi s Madonnine turneje "procurili" na internet

KAD JE u pitanju kraljica, svi su raspoloženi za suradnju - kao što se i očekivalo, Madonna je za nadolazeću turneju "Sticky & Sweet Tour" okupila cijelu vojsku vrhunskih svjetskih dizajnera koji su ovih dana dovršili scenske kostime, a ubrzo su "procurili" i na internet. Njezina dugo očekivana turneja počinje 23. kolovoza u Cardiffu, završava 30. studenog u Meksiku, a Madonna će na svakom od ukupno 46 koncerata ponuditi četiri vizualna rješenja, od kojih svaki predstavlja po jednu fazu njezine bogate karijere.

Izgled domine, s kojim će Madonna otvarati svoje koncerte, osmislila je modna kuća Givenchy, točnije, njihov dizajner Riccardo Tisci. Za kreaciju koja podsjeća na Madonnine glazbene i stilske početke pobrinuo se Jeremy Scotts, a u priču je uključio i printeve Keitha Haringa, Madonninog prijatelja i poznatog umjetnika koji je prije 18 godina izgubio bitku protiv AIDS-a. Od zvučnih dizajnerskih imena tu su još Tom Ford, koji se pobrinuo za izgled članova benda, Stella McCartney sa svojim prepoznatljivim čizmama, Moschino s naočalama, te brojne druge dizajnerske zvijezde, poput Yves Saint Laurenta i Roberta Cavallija.

M.A.
Foto: WWD