Radio postaja kažnjena zbog vulgarnosti u eteru

Piše:
subota, 4.9.2004. 01:19
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

RADIO postaja koja je duže vrijeme testirala granice strpljenja singapurskih cenzora kažnjena je s 30.000 singapurskih dolara (oko 105.000 kuna) nakon što su njezini voditelji u eter odašiljali brojne seksualne aluzije.

Jedan od njih otpušten je, a drugi suspendiran nakon što su se slušatelji žalili na seksualnu vulgarnost u njihovom programu "Jutarnje ludilo". Radi se, inače, o radio postaji koja je u vlasništvu singapurske države.

Sve je kulminiralo nakon što je jedan student nazvao u program i zatražio savjet kako da se najlakše približi djevojci koja mu se sviđa. Voditelj mu je odgovorio "da je odmah upita kakve gaćice nosi ispod školske odore".

Nakon provedene istrage, državno tijelo za kontrolu medija zaključilo da takvi komentari "potiču predbračni seks i promiskuitet". Kažnjen je i drugi voditelj jeri je u eteru glumio svodnika koji svoju djevojku nudi mušteriji. Pritom su mu opisi bili previše "slikoviti" za uši singapurskih cenzora.

Singapur je inače poznat kao država sa strogim zakonima o ćudoređu. Tako je i američki ženski magazin Cosmpolitan, za kojeg vlada također tvrdi da promiče promiskuitet, zabranjen još od 1982. godine.