Raskošna brineta mami muškarce da bi im ukazala na opasnost od AIDS-a
Tekst se nastavlja ispod oglasa
GOTOVO 400.000 muškaraca u Singapuru nazvalo je broj telefona oglašen na jednoj reklami s raskošnom brinetom ne znajući da je ta reklama nova taktika skupine za podizanje svijesti o AIDS-u.
"Sviđa ti se moj glas?", pita žena pod nadimkom Nikki odgovarajući na hotline pozive. "Misliš da je seksi?"
Nikki je stvorena za potrebe kampanje Akcije za AIDS (AFA) u Singapuru i reklame koje prikazuju oskudno odjevenu raskošnu ženu postavljene su posvuda: na autobusnim postajama u kafićima i oglasnicima u novinama. One privlače muškarce sloganima kao što su "Želiš li me upoznati?" i "Zvat će me ponovno", pišu novine Straits Times.
Stampedo muškaraca zagušio je telefonsku mrežu otkad je počela ta kampanja u veljači. Na pozive odgovara Nikki koja im kaže da bi se rado sastala s njima, ali želi znati hoće li imati prezervativ.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Ovisno o njihovu odgovoru, muškarci ili dobiju pohvalu ili oštar ukor.
Nikki završava razgovor ozbiljnom porukom: "Aids ubija. Zaštitite se. Koristite prezervative".
"Željeli smo nešto drukčije", rekao je za novine izvršni direktor AFA-e Paul Toh. "Razmišljali smo o tome zašto neke prošle kampanje nisu uspjele. Strah nije djelovao. Dosadne poruke isto tako nisu djelovale".
Kampanja je tako uspješna da je produžena do listopada i otvoreno je ukupno deset telefonskih linija zbog velikog broja poziva.
"Sviđa ti se moj glas?", pita žena pod nadimkom Nikki odgovarajući na hotline pozive. "Misliš da je seksi?"
Nikki je stvorena za potrebe kampanje Akcije za AIDS (AFA) u Singapuru i reklame koje prikazuju oskudno odjevenu raskošnu ženu postavljene su posvuda: na autobusnim postajama u kafićima i oglasnicima u novinama. One privlače muškarce sloganima kao što su "Želiš li me upoznati?" i "Zvat će me ponovno", pišu novine Straits Times.
Stampedo muškaraca zagušio je telefonsku mrežu otkad je počela ta kampanja u veljači. Na pozive odgovara Nikki koja im kaže da bi se rado sastala s njima, ali želi znati hoće li imati prezervativ.
Nikki završava razgovor ozbiljnom porukom: "Aids ubija. Zaštitite se. Koristite prezervative".
"Željeli smo nešto drukčije", rekao je za novine izvršni direktor AFA-e Paul Toh. "Razmišljali smo o tome zašto neke prošle kampanje nisu uspjele. Strah nije djelovao. Dosadne poruke isto tako nisu djelovale".
Kampanja je tako uspješna da je produžena do listopada i otvoreno je ukupno deset telefonskih linija zbog velikog broja poziva.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati