Redizajn Honde Civic
NAKON što je 2001. godine Honda okrenula ploču i sportski imidž zamijenila familijarnim, bilo je za očekivati da će pogreška uskoro biti ispravljena. Honda će u Frankfurtu predstaviti obnovljeni Civic kojim se polako vraća na stari put.
Prezasićeno tržište nije prihvatilo još jedan obiteljski kompakt, pa su u Hondi odlučili napraviti opsežniji redizajn. Veliki posao odradili su dizajneri, koji su imali zadatak da monovolumenski oblikovan Civic preobrate u sportski model s dušom. Prednji i stražnji kraj temeljito su obrađeni i sada stilski srodniji sportskoj Type R izvedbi. Posebno veseli da osnovni model posjeduje pragove, sstražnji spojler i nešto šire gume.
Pomalo nevjerojatno zvuči podatak o čak 5.000 promijenjenih dijelova s obzirom da je riječ o modelu koji je u Japanu proglašen automobilom godine. Uz poboljšanja na mehanici, Civic je dobio novi motor kojim je ispunjena rupa u ponudi između 1.6 izvedbe od 110 KS i prije spomenute Type R izvedbe od 200 KS. Riječ je o 2.0 benzinskom motoru koji razvija 160 KS. S ovim motorom Civic performansama nadvisuje mnoge GT predstavnike. Ubrzanje do 100 km/h traje 8.5 sekundi, a maksimalna brzina 208 km/h.
Model je izdašno opremljen, pa tako uz neizostavni ABS raspolaže ESP sustavom u seriji. Unutrašnjost je obogaćena kvalitetnijim materijalima i ponekim novim detaljem. Ekskluzivan detalj su pokazivači smjera integrirani u bočne retrovizore što je prvi slučaj u klasi.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati