Sedmi Nokia Cro-a-Porter u Splitu i Zagrebu

Piše:
ponedjeljak, 27.2.2006. 17:09
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Sedmi Nokia Cro-a-Porter u Splitu i Zagrebu

OVOSEZONSKI sedmi po redu, NOKIA Cro-a-Porter održat će se od 19. do 25. ožujka 2006. godine u Splitu i Zagrebu. Prva dva dana događanja, nedjelja 19. ožujka i ponedjeljak 20. ožujka, nekoliko hrvatskih modnih dizajnera svoje kolekcije predstaviti će na splitskoj NOKIA Cro-a-Porter pisti, nakon čega se cijeli događaj od 22. do 25. ožujka seli u Zagreb u prostore paviljona 19 na Zagrebačkom velesajmu, hotela Regent Esplanade i visoke katove EUROTOWER-a u Vukovarskoj ulici.

Svoje kolekcije na nadolazećem događaju predstaviti će 27 modnih imena. Uz već poznate poput Amarie, modnog studia Boudoir, Borisa Pavlina, Charlie design / Loredane Bahorić, modnog studia ELFS, Hippy Gardena, Igora Dobrinića, Ivane Popović, Ivone Martinko, JULARa, Leonarde Boban, Linee Exclusive, modnog studija MAK, studija Madame de Mode, Marine design, Matije Vujice, Nataše Kos, Tihomira Krznarića, Tony Rica i Xenie design, ove nas sezone očekuju i nova modna iznenađenja u prvoj samostalnoj kolekciji Zorana Mrvoša, te kolekcijama modnog studija Nebo, Sanje Semeti, Slavice Motušić, Lidije Yuniku, Tomislava Jerčić, modnog studija Pirić i Ane Kujundžić.

Modne revije pratiti će niz popratnih događanja na raznim gradskim lokacijama od kojih posebno izdvajamo party program u klubu GALLERY na Jarunu unutar kojega će gostovati poznata glazbena imena, DJ-i i glazbenici, iz inozemstva.

Sedmi po redu Cro-à-porter, jasno pozicioniran kao vodeći hrvatski modni događaj, u svom novom sezonskom konceptu FASHION SENSES / MODNA OSJETILA nastavlja razvijati ukus modne publike dijeleći autore odnosno modne dizajnere okupljene na projektu kao: vodeća imena koja garantiraju kvalitetu dizajna, modne dizajnere poznate javnosti koji se tek pozicioniraju i afirmiraju u medijima, alternativne dizajnere s konceptualnim pristupom modi te mlade, neafirmirane dizajnere, stvarajući tako unutar jednog projekta atmosferu za daljnji rast kvalitete hrvatskog modnog dizajna te potičući autore na kvalitetnije istraživanje samih kolekcija i vlastitog modnog izražaja.

Nokia Cro-à-porter, kao i prijašnjih sezona, nudi izbor modnih priča u kojima publika pronalazi onu u kojoj se prepoznaje. Koncept Fashion senses kao najzahtjevniji koncept od svih dosadašnjih, ispituje zrelost publike da prihvati i vrednuje domaći modni proizvod, a sudionici Nokia Cro-à-portera nisu u modnoj utrci, ne pobjeđuju jedni druge, već predstavljaju vlastitu modu na  samostalnim revijama pod okriljem projekta koji im garantira najbolje uvijete produkcije.

Vizualni identitet ovosezonskog NOKIA Cro-a-Portera osmislio je i izradio svjetski poznati i nagrađivani dizajn studio LABORATORIUM iz Zagreba predvođenim kreativnim dizajnerskim snagama dua kojega čine Ivana Vučić i Orsat Franković.

Više informacija od događanju, program i zanimljivosti moći ćete uskoro pronaći na službenim internet stranicama www.cro-a-porter.com.

D.R.

Vezano
Vijesti  |  Tagovi
  • Nema vezanih vijesti

Najpopularnije
Danas  |  Jučer  |  Tjedan

Najnovije