Subaru S204: Samo za profesionalce
SVEGA 600 sretnika imat će priliku isprobati najnoviju izvedbu Impreze. Priča započeta 2000. godine dobiva 13. siječnja četvrti nastavak - nakon S201, S202, S203 stiže nam izvedba S204.
Svi koji su jednom sjeli za upravljač Impreze u WRX STI izvedbi znaju dobro da svaka novost vezana uz ovaj model stvara nove ovisnike o japanskoj automobilskoj kulturi, ali i tjera europsku konkurenciju u očaj.
Koliko god se trudili, ne mogu se pomiriti da njihove rasne sportaše redovito opere kakova neugledna japanska limuzina. Tako je već godinama, još od prvih generacija Nissana Skylinea i Mitsubishijevih Evolutiona.
Dobro, neke stvari su se promjenile. Pretežno one vizualne prirode, dok je tehnička koncepcija već godinama ista. U ovom slučaju radi se o dvolitrenom četiricilindarskom benzincu boxer (naravno) koncepcije koja nakon prerada u Subaruovom Motorsport odjelu razvija 320 KS pri 6.400 o/min i 432 Nm zakretnog momenta dostupnog pri 4.400 o/min.
Tu intervencije japanskih fanatika ne staju. Osim reprogramirane elektronike i pratećih modifikacija motora najbrutalniju Imprezu krasi još krući ovjes posljedica kojeg je 15 mm manji razmak do ceste. Automobil je postavljen na 18-colne BBS-ove alu-naplatke s Pirellijevim gumama klase Zero Corsa. Iza se naziru Brembo kočioni diskovi promjera 432 mm.
Limitiranu seriju lako je prepoznati. Unikatna maska hladnjaka, posebni odbojnici i stražnji spojler, samo su neki od detalja koje krase glavni razlog noćnih nesanica.
Ukoliko se neka Impreza provuče do Europe znajte da je interijer obogaćen Recaro sjedalima i karbonskim umecima, te da će njena cijena biti osjetno viša nego u Japanu. Povlašteni Japanci Imprezu WRX STI plaćaju 27.300 eura, dok je cijena S204 izvedbe 34.500 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati