Surferska sprdanja s velikim korporacijama

Piše:
četvrtak, 21.4.2005. 17:45
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Surferska sprdanja s velikim korporacijama

PONUKANI sve agresivnijim načinima reklamiranja najvećih svjetskih korporacija, surferi su se uz pomoć programa za obradu slika odlučili uzvratiti udarac. Tako se na stranici www.worth1000.com redovito objavljuju najnovije fotomontaže poznatih svjetskih građevina i/ili ljudi uz pripadajuće reklame najvećih korporacija.

Kardinal koji reklamira cigarete Marlboro, žirafa sa znakom Nikea, američki marinci koji umjesto zastave podižu znak McDonaldsa, logotip telekomunikacijskog giganta AOL u skupini galaksija, indijanski poglavica sa ogrlicom od čepova Heinekena – samo su neke od stotina fotomontaža koje možete naći na dotičnom webu.

Nama je ipak najviše zapeo za oko lijes dizajniran kao rekama za Pepsi Colu (s prikladnim sloganom "kad umirete od žeđi") i WC školjka sa ugraviranom znakom Microsoft Windowsa, no najbolje da sami posjetite worth1000.com i dobro se nasmijete izvrsnim fotomontažama.