Toyota Auris: U Hrvatskoj od ožujka
NOVA, deseta po redu generacija Corolle ima novo ime. Toyotin kompaktni adut svojim vrijednostima opravdava svoje "zlatno" ime kao model koji u mnogočemu podiže standarde klase, u što će se hrvatski kupci vrlo skoro moći uvjeriti.
Predstavnik nove filozofije konstruiranja komercijalizirane pod sloganom "iznutra prema van" - Auris, nastoji što bolje udovoljiti vlasniku, ali i njegovim suputnicima. Vanjski dizajn prati prepoznatljiv Toyotin stil, a isto vrijedi i u pogledu kvalitete izrade.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Spomenuta filozofija osigurala je uzoran komfor, inovativna arhitektuara i bogata sigurnosna oprema (ABS, EBD, BA, devet zr. jastuka) zadovoljila sigurnosne aspekte, a tradicionalno uvjerljivi motori i prateća mehanika uzornu dinamiku.
Zaokružimo li sve podatkom kako Auris nastavlja trend minimalnog boravka u servisu dojam je da je Toyota stvorila idealan europski automobil.
Putnike štiti čak devet zračnih jastuka
U kojoj je mjeri ta konstatacija stoji vidjet ćemo već u ožujku kada će model biti predstavljen medijima, a potom i pušten u prodaju.
>> Glavne dimenzije: Toyota Auris
Do tada ćemo samo spomenuti neke od "lajtmotiva" najnovije Toyote. Auris je stvoren u Europi u Toyotinom dizajnerskom centru ED2 na jugu Francuske, pa je prvi dojam da je ovaj model stvoren na europskom tlu po europskom ukusu.
Novi dizajn ploče s instrumentima
Kako vanjski izgled automobila ne nudi ništa suviše revolucionarno, odmah valja pogledati unutra. Tu je najzanimljivija tzv. mosna središnja konzola, kao i atraktivan izgled ploče s instrumentima.
Već se iz fotografija može zaključiti kako su standardi ergonomije zadovoljeni u svakom pogledu. Easy-Flat sustav je preuzet iz modela Corolla Verso, a omogućuje jednopotezno preklapanje stražnjih sjedala kako bi se u trenu stvorio povećani prtljažni prostor.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Oko pada i na ručicu mjenjača. Da, opcijski će se nuditi MultiMode mjenjač, i to u kombinaciji sa 1.6 benzincem i 1.4 D-4D dizelskim motorom. Tu dolazimo i do motora. Pet ih je u ponudi, dva u benzinskoj (1.4/97 KS, 1.6/124 KS) i tri u dizelskoj (1.4/90 KS, 2.0/126 KS i 2.2/177 KS).
>> Baza automobila: Toyota Auris
Najzanimljiviji je potpuno novi 1.6-litarski benzinski motor s Dual VVT-i tehnologijom o kojoj će se još puno govoriti. Nova tehnologija upravljanja ventilima donosi značajno povećanje momenta pri niskim i srednjim okretajima i povećanu snagu pri višim okretajima motora.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Kad su pak u pitanju dizelaši, osim 2.2 monstruma koji pršti od snage vrijedi spomenuti kako se 2.0 motor oprema DPF filtrom čestica ili oksidacijskim (CCo) katalizatorom.
Spomenimo i da će ponudu sačinjavati četiri razine opreme terra, luna, sol i sport. Kako stvari stoje Auris je automobil koji će kupce privući srcem, ali i razumom.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Toyota očekuje da će u 2007. godini prodati 150.000 komada, s planom prodaje od 200.000 komada godišnje. Auris će se proizvoditi zajedno s modelom Avensis u tvornici TMUK u Velikoj Britaniji i modelom Corolla Verso u tvornici TMMT u Turskoj.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati