Uhvaćen Maserati Quattroporte
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOČNO prije godinu dana Maserati je na izložbi u Tokiju prikazao nekoliko crteža kojima je najavio mogući izgled nove generacije svoje limuzine.
Pozitivne kritike pokazale da projekt ima budućnost, te je donesena odluka o startu razvoja novog modela.
Najnovija špijunska snimka potvrđuje priče o skoroj premijeri modela.
Trenutno se provode posljednja dinamička ispitivanja, dok je automobil u potpunosti dovršen, barem na papiru.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dobro zamaskiran Quattroporte u glavnim svojstvima odgovara prošlogodišnjem prijedlogu iz Japana. Dakle, niska prednja silueta sa velikom maskom, te sportske linije ostaju zaštitni znak poznate talijanske marke.
Veliki međuosovinski razmak, koji bi po nekim predviđanjima trebao iznositi čak tri metra spada među najveće u klasi.
Trenutni predvodnik je novi Jaguar XJ, koji će najvjerojatnije biti glavni konkurent talijanskom predstavniku.
Naime, oba modela imaju naglašenu sportsku notu i ekstravagantan dizajn, a i cijenom od 80-tak tisuća eura naviše si odgovaraju.
Maseratijevu krstaricu će najvjerojatnije pokretati Ferrarijev derivat, 4.2-litreni V8, koji u modelima Coupe i Roadster razvija 390 KS. Sasvim dovoljno za uvjerljive performanse i dostojan odgovor na top model Jaguara (XJR, 400 KS).
Dodatna prednost svakako će biti i Cambiocorsa mjenjačka kutija, jedna od najboljih na svijetu.
Najveće pitanje svakako je ponuda motora, jer Maserati trenutno u ponudi ima samo jedan motor, što sigurno nije dovoljno za uspješan plasman modela visoke klase.
U svakom slučaju, morat ćemo se strpiti još nekoliko mjeseci, do salona u Frankfurtu, za kad je najavljena svjetska premijera.
Pozitivne kritike pokazale da projekt ima budućnost, te je donesena odluka o startu razvoja novog modela.
Najnovija špijunska snimka potvrđuje priče o skoroj premijeri modela.
Trenutno se provode posljednja dinamička ispitivanja, dok je automobil u potpunosti dovršen, barem na papiru.
Veliki međuosovinski razmak, koji bi po nekim predviđanjima trebao iznositi čak tri metra spada među najveće u klasi.
Trenutni predvodnik je novi Jaguar XJ, koji će najvjerojatnije biti glavni konkurent talijanskom predstavniku.
Naime, oba modela imaju naglašenu sportsku notu i ekstravagantan dizajn, a i cijenom od 80-tak tisuća eura naviše si odgovaraju.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Maseratijevu krstaricu će najvjerojatnije pokretati Ferrarijev derivat, 4.2-litreni V8, koji u modelima Coupe i Roadster razvija 390 KS. Sasvim dovoljno za uvjerljive performanse i dostojan odgovor na top model Jaguara (XJR, 400 KS).
Dodatna prednost svakako će biti i Cambiocorsa mjenjačka kutija, jedna od najboljih na svijetu.
Najveće pitanje svakako je ponuda motora, jer Maserati trenutno u ponudi ima samo jedan motor, što sigurno nije dovoljno za uspješan plasman modela visoke klase.
U svakom slučaju, morat ćemo se strpiti još nekoliko mjeseci, do salona u Frankfurtu, za kad je najavljena svjetska premijera.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati