Uoči Valentinova raste posjećenost internet stranica s osobnim oglasima

Piše:
četvrtak, 13.2.2003. 16:06
Smanji veličinu slova Tekst Povećaj veličinu slova

Uoči Valentinova raste posjećenost internet stranica s osobnim oglasima UOČI samog Valentinova, dana zaljubljenih i onih koji se tako osjećaju, mnogi su se okrenuli internetu u potrazi za najpogodnijim darovima, mjestima za romantični izlazak, idejama za pronalaženje savršene večere ili srodne duše.

Tako su internet stranice za pronalazak prikladnih partnera ili one s osobnim oglasima ostvarile iznimnu posjećenost. Samo proteklog tjedna internet stranicu Match.com posjetilo je iz udobnosti vlastitog doma oko 1,2 milijuna osoba ili 27 posto više, dok je stranicu Yahoo!Personals vidjelo 773 tisuća posjetitelja.

Carolyn Clark, analitičarka internet trendova u tvrtki Nielsen/NetRatings kazala je da posjećivanje takvih stranica postaje sve uobičajenije, te da stigma upoznavanja nekoga online nestaje na svim meridijanima.

Promet je porastao i na internet stranicama koje nude dostavu cvijeća, razne darove, rezervaciju restorana ili razna putovanja. Tako je broj posjetitelja turističkih internet stranica skočio za 30 posto na 10,7 milijuna, a New York je bio najposjećenije odredište na raznim stranicama koje nude planove gradova.