Tekst se nastavlja ispod oglasa
AKO JE vjerovati anketi koju je proveo njemački institut za istraživanje ´Forsa´ na reprezentativnom uzorku od 1.001 osobe, većina Nijemaca predstojeće će blagdane provesti pred televizijskim ekranima.
Čak 60 posto Nijemaca provest će Badnjak i Božić prateći televizijski program.
Drugi mediji u tom pogledu teško mogu konkuritati televiziji. Oko 57 posto ispitanika provest će blagdane čitajući, 21 posto ´surfat´ će po Internetu, 17 posto ići će u kino, a isto će ih toliko blagdane provesti zabavljajući se kompjutorskim igrama.
Vjerske emisije gledat će samo 18 posto ispitanika.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Uočljive su i razlike između muškaraca i žena: 41 posto muškaraca pratit će športske emisije, a tu vrstu programa gledat će samo 17 posto žena. Posebne emisije na temu Božića pratit će 55 posto žena, ali i 36 posto muškaraca.
Samo 6 posto ispitanika neće uopće uključivati televizor za Božić.
Čak 60 posto Nijemaca provest će Badnjak i Božić prateći televizijski program.
Drugi mediji u tom pogledu teško mogu konkuritati televiziji. Oko 57 posto ispitanika provest će blagdane čitajući, 21 posto ´surfat´ će po Internetu, 17 posto ići će u kino, a isto će ih toliko blagdane provesti zabavljajući se kompjutorskim igrama.
Vjerske emisije gledat će samo 18 posto ispitanika.
Uočljive su i razlike između muškaraca i žena: 41 posto muškaraca pratit će športske emisije, a tu vrstu programa gledat će samo 17 posto žena. Posebne emisije na temu Božića pratit će 55 posto žena, ali i 36 posto muškaraca.
Samo 6 posto ispitanika neće uopće uključivati televizor za Božić.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati