Volvo XC 70 - za kazalište i izlete
POVIŠENI karavani uistinu su rijetka pojava na cestama. Kupci kao da više vole automobile s jasno određenom filozofijom: ili cestovni auto ili SUV. Ne èudi stoga čnjenica da postoje svega dva modela ovakvog tipa vozila: Audi Allroad i Volvo XC 70.
Nakon predstavljanja nove izvedbe prilično skupog Allroada na red je došao XC70, automobil iste koncepcije, ali osjetno povoljnije cijene. Prvo što upada u oči jest blagi redizajn, prije svega stražnjeg kraja, koji sada manje sliči starom XCu, a više kakvom japanskom karavanu. Teško je ne uočiti pojačane branike koji nesumnjivo daju do znanja da novi XC70 ima više terenskih ambicija od prethodnika.
Zahvaljujući kvalitetnom švedskom èeliku Volvo jamèi 15% veću torzijsku krutost. Novi XC70 opremljen je dinamièkim sustavom stabilnosti i trakcije (DSTC) koji poboljšava stabilnost u oštrim zavojima kontroliranim smanjivanjem snage i momenta.
Nadalje, XC70 dolazi i sa jednim tipično offroaderskim dodatkom: "Hill descent control" tehnologija je koja omogućava jednostavno spuštanje nizbrdicom stalnom brzinom od 10km/h. Elektronički kontrolirano kvaèilo brine se za ravnomjerno rasporeðivanje momenta na sve kotaèe za maksimalnu stabilnost čak i u najdubljem blatu.
U početnoj ponudi motora dolaze tek po jedan dizelaš i benzinac. Iako poznat od prije 2.4 litarski petcilindarski dizelaš snage 185 KS i 400Nm okretnog momenta zasigurno predstavlja najzanimljiviju ponudu motorizacije. Dovoljno za 8.8s do stotke i 215km/h maksimalne brzine.
Za one željne dinamičnije vožnje predviđen je atmosferski 3.2 benzinac snage 238 KS i 320 Nm okretnog momenta. Unatoč značajno većoj snazi ne diči se zamjetno boljim performansama. 8.1s do stotke i 225km/h uz osjetno veću potrošnju. Općenito smo mišljenja da ovakvom tipu vozila ipak bolje pristaju dizelski motori.
B.I.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati