Citroen ima novu strategiju za oporavak
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Francuski Citroen trebao bi se u predstojećem periodu polako premjestiti u niži segment tržišta u sklopu svoje nove 'ponovno u igri' strategije. Brend će se tako vratiti svojim korjenima i postati pristupačniji kupcima slabije kupovne moći.
Prvi je korak novog plana već postignut lansiranjem C4 Cactusa. Sa svojom cijenom od 14.000 eura, model je znatno jeftiniji od konkurencije u segmentu, uključujući VW-ov Golf i Opelovu Astru. Ujedno je i atraktivno dizajniran te ima inovativan pristup uređenju putničke kabine u kojoj se nalazi stražnja klupa, a ističe se i dijelovima od mekane plastike robusnog izgleda nazvane 'Airbump' koju je proizveo njemački BASF.
###
Upravo će pametan i jednostavan dizajn biti ključan dio strategije oporavka francuske kompanije. Alexandre Malval, Citroenov glavni dizajner, izjavio je: 'svi ostali pokušavaju ostaviti dojam agresivnosti i sportskog duha, no taj je pristup zastario i Citroen bi trebao poći svojim putem'.
Citroenov novi izvršni direktor, Carlos Tavares, zamislio je PSA grupu podijeljenu na tri dijela koja čine DS kao samostalni permium brend, donekle unaprijeđeni Peugeot koji će se uhvatiti u koštac s Volkswagenom i Citroen kao kompanija koja nudi jeftinije modele.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati