Ford: Od Fusiona do B-Maxa

FORD je u Ženevi predstavio ozbiljnog konkurenta Opelovoj Merivi.

 Iako je još uvijek službeno riječ o konceptnom modelu, jasno je kako se ustvari radi o salonski ušminkanom modelu spremnom za proizvodnju.

Na izgled automobila presudan su utjecaj izvršili veći S-Max te poglavito konceptni Iosis Max predstavljen prije dvije godine u Ženevi. Koncept svoju platformu dijeli s Fiestom od koje je 11 cm dulji, a najznačajnijim detaljima se svakako čine klizna stražnja vrata te izostanak središnjeg B stupa. Također, tu je i panoramski krov koji se proteže čitavom duljinom krova, a koja će kod produkcijskog automobila biti dio opcijske opreme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Produkcijski B-Max će biti prvi Fordov model koji će dobiti do sada najmanji EcoBoost motor obujma 1,0 litre. Riječ je o 3-cilindričnom turbobenzinskom motoru kojega je najavio konceptni Start s prošlogodišnjeg pekinškog auto salona. S ovim će motorom standardno biti uparen stop-start sustav koji će dodatno smanjiti potrošnju goriva i štetne emisije.

Za sada još uvijek nisu objavljeni nikakvi konkretni proizvodni planovi, no B-Max nećemo čekati dulje od godinu dana.

>> Detaljan pregled ženevskog  salona pogledajte samo na Indexovoj temi.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara