Jaguar otkrio novi XF!
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Jaguar je predstavio novi luksuzni sedan, te ujedno i perjanicu svojih automobila, novi XF za 2015.
Kako ga se zove u Ujedinjenom Kraljevstvu, XF Mk2 je prostraniji, lakši, ekonomičniji te tehnološki daleko napredniji automobil od onoga kojeg će zamijeniti.
Tako se novi XF temelji na Jaguar Land Roverovoj najnovijoj aluminijskoj arhitekturi, koju dijeli sa manjim XE-om, a pogoniti će ga 4-cilindrični 2.0-litreni Ingenium benzinski i dizelski motori, a moći će se izabrati i 3.0 litreni V6 twin-turbo dizelaš, te 3.0 litreni V6 benzinac.
Najnovija JLR-ova aluminijska platforma čini tri četvrtine ukupne konstrukcije novoga XF-a, koja je doprinjela ukupnom smanjenju težine od čak 190 kg. Iz Jaguara kažu da je konstrukcija novog XF-a čak 30 posto kruća od dosadašnjeg modela.
Novi XF također dijeli i ovjese sa novim Jaguarom XE-om, te će tako prednji ovjes biti ovjes sa dvostrukim potpornjakom, dok će stražnji ovjes biti Jaguarov vlastiti "Integral link" ovjes, za koji JLR tvrdi da je učinkovitiji od standardnog ovjesa sa sponama.
Dizajn interijera novoga XF-a je potpuno drukčiji od Jaguarove dosadašnje perjanice, XJ-a. Kićaste otvore za ventilatore, kao i futuristički dizajniran interijer zamijeniti će suvremeniji i oskudniji dizajn. U sredini upravljačke ploče naći će se 10.2-inčni touch screen, kao i InControl Touch Pro, Jaguarov najnoviji infotainment sustav. Glavni instrumenti prikazani su na 12.3-inčnom TFT zaslonu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Na XF-u po prvi put će se pojaviti i novi sustav "All-Surface Progress Control", koji je razvijen za vožnju pri malim brzinama u teškim uvjetima vožnje. Kako kaže JLR, ovaj sustav sam upravlja ubrzanjem i kočenjem da maksimizira prianjanje guma za površinu; vozač samo skreće vozilo.
Od motora, uz gore spomenute 3.0-litraše, doći će i 2.0-litrnei Ingenium dizelaš od 180 KS, uz koji će doći i osam-stupanjski mjenjač. Najjači dizelski motor biti će 3.0 litreni twin-turbo od 301 KS. Od benzinskih motora naći će se samo jedan, 3.0-litreni V6 od 380 KS.
Najekonomičniji motor novog XF-a je JLR-ov 2.0-litreni dizelski Ingenium dizelaš od 165 KS koji ima emisiju ugljikovog dioksida od sve 104g/km. Za ovaj motor Jaguar tvrdi da je najekonomičniji od svih nehibridnih pogona, a i uz njega će se moći uzeti 8-segmentni automatik.
Javnosti će novi XF biti predstavljen na skorašnjem njujorškom Sajmu autombila, a u prodaji ga se očekuje u zadnjem kvartalu godine.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati