Osvježen je popularni hatchback. Sada je još zanimljiviji
UOBIČAJENO JE DA automobili imaju samo jedan facelift prije potpune promjene generacije. Mislimo da je to premalo i samo forsira promjenu bez posebnog razloga. Čini se da isto misli i Hyundai, koji je upravo predstavio treći facelift generacije i30 od lansiranja 2017.
Držanje koraka s najboljima
Ažuriranja ipak imaju smisla jer marka je prošle godine revidirala svoj gradski automobil i10 i supermini i20. Ali, što je još važnije, potpuno nove ili znatno obnovljene su verzije ključnih rivala modela i30 - Ford Focusa, Volkswagen Golfa, Opel Astre… - stoga se mora držati neki ritam.
Sprijeda su uzorak rešetke, kućišta svjetala za maglu i branik dotjerani, dok su kromirane letvice na stražnjoj strani sada uglatijeg oblika. Tu su novi dizajni 16-inčnih aluminijskih kotača, dok LED prednja svjetla i stražnja svjetla sada dolaze kao standard.
Promjene u unutrašnjosti Hyundaija i30 uključuju finiju završnu obradu instrumentne ploče, sjajnu crnu središnju konzolu, nove uzorke sjedala i četiri opcije presvlaka, od osnovne tkanine do pune kože.
N Line kao zamjena za i30 N
N Line oprema ostaje dio linije i30, koja svojim sportskim izgledom treba pružiti suštinu nedavno (nažalost) izbačenog i30 N. Linija i30 N sada ima tamne metalne akcente i novi saćasti uzorak rešetke. Tu su i novi naplaci N Line od 17 i 18 inča, dok je unutrašnjost od crne kože i antilopa u kontrastu s crvenim detaljima.
Što se tiče nove tehnologije, 4.2-inčni zaslon za ploču s instrumentima je standardan, a 10.25-inčni digitalni zaslon dostupan je kao opcija. Kabina sada također ima USB-C priključke za punjenje.
Više sigurnosnih značajki standardno je dio paketa Hyundai Smart Sense, uključujući pomoć pri održavanju trake, inteligentno upozorenje na ograničenje brzine i pomoć pri izbjegavanju sudara sprijeda. Prednji i stražnji parking-senzori sada su standardni, ali prilagodljivi tempomat dolazi s opcijskim Highway Driving Assistom 1.5.
Nema promjene u ponudi motora
Hyundai nije nagovijestio nikakve promjene u ponudi motora za i30, koja se trenutno sastoji od 1.0-litrenog benzinca s turbopunjačem i 118 KS za većinu modela, te 1.5-litrenog benzinca s turbopunjačem od 157 KS samo za N Line opremu.
Oba motora dobivaju 48-voltnu blagu hibridnu pomoć koja je namijenjena pomoći benzinskom motoru pri ubrzavanju i čestim pokretanjima i zaustavljanjima u prometu. Postavka blagog hibrida također pomaže povećati učinkovitost goriva i smanjiti emisije CO2. Ručni 6-stupanjski mjenjač i 7-stupanjski automatski mjenjač s dvostrukom spojkom trenutno su u ponudi s oba motora.
Cijene u Hrvatskoj za obnovljeni Hyundai i30 još nisu objavljene, ali ne očekujemo veliko povećanje u odnosu na trenutnu početnu cijenu od 18.220 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati