Porsche Macan
Foto: PR
VJEROJATNO se sjećate slogana “Nije vino, nije voda to je traubisoda”.
E pa vidite, baš ta reklama najbolje ocrtava Porsche Macan, koji je, prema Porscheu, "prvi kompaktni SUV koji je ujedno i sportski automobil".
Odnosno, nije ni SUV ni sportski automobil nego je, pomalo zbunjujuće Sportsko višenamjensko vozilo sportski automobil. Ukratko, proturječje jer bi to značilo da se na neasfaltiranim cestama ponaša poput Caymana a na blatnim poput Freelandera.
Ako ste se ponadali da bi Macan mogao biti prvi Porsche s kojim biste mogli otići do prve trgovine i nazad, moramo vas razočarati jer u ponudi neće biti četverocilindarskih niti hibridnih motora (najavljeni su za kasnije) nego samo šesterocilindarski, dva benzinska i jedan dizelski.
Potonji Diesel S derivat je Audijeva trolitrenog V6 s turbopunjačem koji razvija 245 KS i 580 Nm uz prosječnu potrošnju od oko 6,4 l/100 km. To sve će vas koštati oko 545.000 kuna, što je oko 100.000 kuna manje od cijene osnovnog benzinskog modela Macan S s Porscheovim trolitrenim V6 s dva turbopunjača koji razvija 340 KS. No onaj koji doista želite je Macan Turbo s 3,6-litrenim V6 s dva turbopunjača i 400 KS. 0–100 km/h? 4,8 sekundi.
Najveća brzina? 266 km/h. Prema Porscheu te ga performanse čine najbržim malim SUV-om na svijetu. No prije nego objavimo rezultate naše vožnje planinskim cestama, pozabavimo se prvo sličnošću Macana i Q5. Porsche priznaje da Macan dijeli isto podvozje s Audijem Q5, no tu prestaju sve sličnosti.
Više o Porscheu Macanu i tome kako se snalazi na asfaltiranim i neasfaltiranim cestama pročitajte u prvom broju TopGeara Hrvatska.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati