Konzervativni aktivist David Barton: "Starbucksova kava će uništiti tradicionalan brak!"
Screenshot: YouTube
AKO STE ikad pili kavu u poznatom lancu Starbucks, počinili ste grijeh, barem ako se pita pastora Davida Bartona.
Ovaj konzervativni aktivist je u govoru u Baptističkoj crkvi Whitesburg izjavio da Starbucks "sipa novac u uništavanje tradicionalnog braka".
"Pitanje je, mogu li kršćani davati novac organizaciji za koju znaju da će taj isti novac iskoristiti za napad na ono što Bog podržava?", kaže Barton. "Ako znate da kad kupite njihovu kavu, pet, deset ili petnaest centi će biti iskorišteno za poništavanje braka, hoćete li to i dalje raditi?"
U siječnju 2012. godine Starbucks je bio samo jedna od nekoliko tvrtki koje su javno podržale istospolne brakove u saveznoj državi Washington, piše CNN. Izvršni direktor Starbucksa je ponovno izrazio svoju podršku istospolnim brakovima na sastanku dioničara u ožujku 2013. godine.
"Ne možete piti Starbucks i biti biblijski ispravni u isto vrijeme, to je jednostavan princip", kaže Barton.
Da nije sam u tom razmišljanju dokazuje grupa na Facebooku i stranica "Bojkotirajmo Starbucks koja trenutno ima oko 63 tisuće članova.
No, ako Barton i njegovi istomišljenici zbilja žele bojkotirati sve tvrtke koje su podržale istospolne brakove ili donirale sredstva gay aktivistima, čeka ih dug put.
Tako je Microsoft donirao 100,000 dolara organizacijama koje se bore za prava LGBT osoba, a istu svotu dao je i Apple. Ipak, rekorder je Amazon.com s 2,5 milijuna dolara teškom donacijom.
Svoju podršku dali su Levi's, Google, Pepsi, Ford i Gap, a razne grupe pozvale su na bojkot i njihovih proizvoda, piše Huffington Post.
Posljednji veliki bojkot dogodio se kad je Nabisco, proizvođač popularnih keksa Oreo objavio reklamu u kojoj je tradicionalno bijelo punjenje zamijenjeno punjenjem u duginim bojama, u znak podrške bračnoj jednakosti. Ova reklama je izazvala burnu reakciju, a Facebook stranica Orea bila je zasipana negativnim komentarima. Ipak, čelnici kažu da im je prodaja porasla u spornom razdoblju te da će sličnu stvar ponoviti opet.