Zagreb dobiva metro, prva dionica u prometu već za 5 godina
Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Gradnja trasa za laku gradsku željeznicu počet će za tri godine, a optimalan završetak radova predviđen je u roku od 8 do 10 godina." – rekao je Stipan Matoš iz Odjela za promet Gradskog poglavarstva za Jutarnji list.
Prema idejnom planu dio trase podzemne željeznice išao bi trasom zapad-istok, od Malešnice do Borongaja, dio trasom sjever-jug od Trga bana Jelačića do Dugava. Od Trga bana Jelačića do Dugava postojale bi dvije trase: jedna preko Ulice Hrvatske bratske zajednice, a jedan preko Kruga. Osim te tri, postojale bi još dvije linije Špansko – Dubec i Prečko – Dubrava.
Na pojedinim dijelovima trase koristit će se postojeća tramvajska mreža, što je jedna od prednosti lakošinske željeznice koja ispod zemlje prolazi središtem grada, a na periferiji se izlazi na površinu. Prosječna brzina lakošinske željeznice je između 25 i 35 km/h, a kapacitet je 10.000 putnika po smjeru u jednom satu, piše Jutarnji.
Pretpostavlja se kako bi prva dionica mogla biti puštena u promet u roku od dvije godine nakon početka gradnje, a kako je linija Malešnica- Borongaj najopterećenija vjerojatno će ona biti prva puštena u promet.
Ovo je .
Homepage nacije.
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Morate darovati poklon nekome i iznenaditi ga u zadnji tren? S ovim nema greške
Za vrijeme blagdana uvijek shvatimo da nam treba ovih pet stvari. Sada su na popustu
Sir, naresci, bakalar, vino... Sve je na brutalnom popustu do kraja tjedna, evo gdje
Što kupiti djeci u zadnji čas? Imamo dvije odlične ideje
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Morate darovati poklon nekome i iznenaditi ga u zadnji tren? S ovim nema greške
Za vrijeme blagdana uvijek shvatimo da nam treba ovih pet stvari. Sada su na popustu
Sir, naresci, bakalar, vino... Sve je na brutalnom popustu do kraja tjedna, evo gdje