Predizborni trash: Rojs vs. Mikšić
BLIŽE se predsjednički izbori, u kojem nas visokorangirani dužnosnici gnjave porukama o "aktiviranju resursa" i "povratku dostojanstva", ali čar cijeloj priči daje ona čudesna ekipa političkih marginalaca koji se svjesno, bez ikakve šanse za pobjedu, sramote pred očima javnosti.
Za početak, molimo vas da zamjerke na našem politički nekorektnom ismijavanju blesavih reklama predsjedničkih kandidata ostavite za komentare članaka iz rubrike Vijesti.
Naš prvi kandidat je, a tko drugi nego Ljubo Ćesić Rojs. Njegov prijatelj Ivo Fabijan za Rojsa je napisao predizborni pjesmuljak "Za Rojsa", čiji vam tekst donosimo u cijelosti.
Za pjesmu je napravljen i videospot, koji zbog obzira prema našim posjetiteljima slabijeg srca, te činjenice da ga nismo uspjeli pronaći u digitalnom obliku, ne donosimo u ovom tekstu.
Za Rojsa!
Oj, narode, svima hvala, svi za Rojsa generala!
Zapjevala gorska vila, složila se srca bratska,
za pobjedu glas će dati Herceg Bosna i Hrvatska!
Vrijedne ruke, dobra duša, uvijek bio rodu dika.
Mi imamo svog čovjeka, mi imamo predsjednika!
Za Ćesića dajte glas, pošteno će vodit nas,
da Hrvatskoj ponos vrati, za boljitak i za spas.
Za Ćesića dajte svoj glas, za Rojsa dajte svoj glas.
Oj, narode, svima hvala, svi za Rojsa generala!
Vrijedne ruke, dobra duša, uvijek bio rodu dika.
Mi imamo svog čovjeka, mi imamo predsjednika!
Za Ćesića dajte glas, pošteno će vodit nas,
da Hrvatskoj ponos vrati, za boljitak i za spas.
Za Ćesića dajte svoj glas, za Rojsa dajte svoj glas.
Ljubi Ćesiću Rojsu, od kojeg se nešto slično moglo i očekivati, se stilski sličnim predizbornim porukama iznenađujuće pridružio i Boris Mikšić, američki poduzetnik hrvatskog porijekla.
Naime, na Mikšićevoj službenoj stranici osvanuo je radijski jingle "Za Borisa", u izvedbi neznanog kreštavog djeteta i Nenada Vetme, pjevača zabavne glazbe iz klase Dražena Žanka. Jingle možete poslušati ovdje, ali ne odgovaramo za eventualne posljedice.
Zasad toliko o predizbornim divotama, ali ne sumnjajte da ćemo vas do kraja kampanje sa zadovoljstvom izvještavati o sličnim marketinškim biserima.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati