Audi skinuo TT
U AUDIJU su spremni za iduće ljeto. Sedam godina nakon predstavljanja prve generacije modela TT roadster isti na scenu stupa u potpuno novom izdanju.
Svi hvalospjevi koji su opjevani o coupe inačici vrijede i u pogledu otvorene izvedbe. Nije potrebno puno da se zaključi kako je sklopivim krovom s potpuno automatiziranim upravljanjem Audijev sportaš dobio na atraktivnosti. Isto vrijedi i u pogledu užitka u vožnji svojstvenom svim automobilima s otvorenim pogledom, a napose onima na osnovi rasnih sportaša.
Budući vlasnici neće se morati puno mučiti oko izbora motora. Za početak su predviđene tek dvije opcije, 2.0 TFSI sa 200 KS ( 6,5 s, 237 km/h, 7,8 l/100 km) te 3.2 V6 snažan 250 KS (5,9 s, 250 km/h, 9,5 l/100 km) i dostupan isključivo u inačici s quattro pogonom na sve kotače. Mjenjač je u oba slučaja ručni sa šest stupnjeva prijenosa, dok se S tronic (DSG) nudi na popisu dodatne opreme.
Konstrukcija vozila i ovdje je bazirana na ASF (Audi Space Frame) tehnologiji čije glavne odrednice su kombiniranje dva tipa konstrukcijskog materijala, aluminija i čelika, i to u omjeru 58:42. Time je masa svedena na minimum, slabija izvedba teži 1.295 kg, dok je istovremeno krutost nosive konstrukcije povećana za 100 % u odnosu na prethodnika.
No ipak, najzanimljiviji dio Audijevog noviteta je krov. Radi se o pomičnom krovu pokretanom elektro-hidrauličkim putem. Pod uvjetom da se vozilo kreće brzinom do 50 km/h proces otvaranja krova traje svega 12 sekundi. Zvučna je izolacija bitno poboljšana, a volumen sklopljenog krova sveden na najmanju moguću mjeru.
Prve isporuke modela očekuju se na proljeće. Slabija izvedba će na tržištu Zapadne Europe stajati 33.800 eura, dok će za TT pokretan 3.2 V6 motorom trebati izdvojiti 43.800 eura.
M.N.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati