Audi TT clubsport quattro: Purist stvoren za brzinu
WÖRTHERSEE Tour, poznatiji kao "GTI Meet" je u svom 26. izdanju po prvi put ugostio Audi. Više od 200.000 posjetitelja ima priliku svjedočiti svjetskoj premijeru studije TT clubsport quattro.
Audi TT clubsport quattro definitivno spada u red zanimljivijih studija, i to ne samo u spektru tvrtke koju predstavlja. Stvoren za užitak u vožnji, ovaj automobil na optimalan način pomiruje modernu tehnologiju, prepoznatljiv dizajn i dakako zadržavanje premium standarda.
Iako je vozilo postavljeno na osnovu serijskog TT-a dodirne točke oku su gotovo nevidljive. Vanjština automobila je potpuno modificirana. U duhu pravih sportaša za slobodno vrijeme vozilu je uklonjen krov, dok je klasično vjetrobransko staklo ustupilo mjesto minimalnoj zaštiti od vjetra u obliku staklene "trake". Upravo iz tog razloga je uklonjen i A nosač, a zeleno svjetlo nisu dobile niti ručice za otvaranje vrata (otvaraju se daljinskim upravljačem).
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Konceptni TT je jednako upečatljiv iz svakog ugla. Sprijeda je posebno dojmljiv zahvaljujući naglašeno zakrivljenim linijama i maski hladnjaka pozamašnih mjera. Za efektan nastup noću brinu se xenon svjetla, dok u dnevnim uvjetima ulogu preuzima LED osvjetljenje. Idući prema straga u oči upadaju cjevasti okviri za zaštitu pri prevrtanju izvedeni u srebrnoj boji. Kad smo kod boje recimo kako vanjštinu karakterizira Daytona siva nijansa, inače dostupna samo uz modele RS4 i S8.
Straga glavnu riječ vode ispušne cijevi čiji su završeci integrirani u odbojnik. Najkraće rečeno, dizajn vanjštine razrađen je do detalja. Priču o vanjštini završit ćemo podacima vezanim uz kotače. TT clubsport je postavljen na 20-inčne kotače s pneumaticima mjera 265/30.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Pritiskom na tipku daljinskog upravljača otvaraju se vrata iza kojih vozača očekuje pravo sportsko okruženje. Iako minimalistički nastrojen interijer pruža optimalnu ergonomiju i vrlo efektan vizualni doživljaj. Natjecateljska sjedala u kombinaciji s pojasevima s četiri točke pričvršćenja pružaju potporu u zavojima, dok ručica mjenjača posuđena s rasnog R8 pruža budi potrebu za čestim šaltanjem. Usprkos purističkoj nastrojenosti opreme ne nedostaje. Dobar primjer je sučelje za spajanje s B&O Beosound 2 MP3 reproduktorom.
Audi TT clubsport quattro dijeli motorizaciju s modelom S3. Dakle, radi se o 2.0 TFSI motoru kojem je ponekom modifikacijom snaga povećana na preko 260 KS. Da budemo precizniji, snaga motora probija granicu od 300 KS, odnosno 150 KS po litri zapremnine. Nimalo čudno s obzirom da je ovaj motor proglašen najboljim dvolitrašem u svijetu posljednje dvije godine. S obzirom na nastrojenost vozila motor ovaj put nije ostao skriven ispod zaštitne plastike - još jedan razlog za divljenje, zar ne? Mjenjač je naravno S-tronic (DSG), sa šest stupnjeva prijenosa. Po prvi puta na TT posjeduje kočnice s keramičkim diskovima, opet po uzoru na RS 4 & Co.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
I za kraj recimo kako Audi ozbiljno razmatra serijsku proizvodnju ovog modela. Ukoliko bude hrabrosti i volje, TT Clubsport quattro će biti proizveden u ograničenoj seriji od nekoliko stotina primjeraka. Bez obzira na moguću visoku cijenu ne sumnjamo da će biti razgrabljen.
M.N.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati