Najslađa liga na svijetu: Pet milijardi ljudi gledat će prvenstvo nazvano po čokoladi
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Twitter
ENGLESKA Premier League nakon što je ove sezone uzela pauzu od sponzorskog imena kako bi imala "čisti brend", od iduće sezone, 2017/18., imat će novo ime, jednog od najvećih proizvođača čokolade na svijetu.
Cadbury Premier League iduće tri sezone, na koliko je potpisan ugovor između lige i proizvođača slatkiša iz Birminghama, bit će puno ime najgledanijeg ligaškog nogometnog natjecanja na svijetu, čije se utakmice prenose u 212 zemalja za preko 4,7 milijardi gledatelja.
Premier League osnovana je 1992., a godinu kasnije pa sve do 2016. prodavala je pravo na ime dvjema tvrtkama, od 1993. do 2001. FA Carling Premiership po pivovari. Zatim je sponzor bila Barclays banka. Prve tri godine liga se zvala po bankovnom brendu Barclaycard Premiership, nakon čega postaje Barclays Premier League.
Ugovor s Barclaysom istekao je na kraju sezone 2015/16., a Engleski nogometni savez u ljeto 2015. objavio je da neće potpisivati sponzorske ugovore za Premier League, jer kako su obrazložili, žele "izgraditi čisti brend za natjecanje, po uzoru na američke sportske lige."
Ali godinu i pol kasnije promijenili su mišljenje i potpisali novi sponzorski ugovor kojim je precizirano da će se prema Cadburyju zvati ne samo liga, nego i "Zlatna lopta" i "Zlatna rukavica", nagrade za najboljeg strijelca i golmana s najviše utakmica bez primljenog gola u Premier League.
Financijski detalji, odnosno koliko će Cadbury plaćati Premier League za pravo na korištenje imena, nisu poznati. Zadnji sponzor lige, Barclays, plaćao je 40 milijuna funti godišnje.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati