Do snažnih tricepsa u samo 10 minuta!

Do snažnih tricepsa u samo 10 minuta!

Foto: Screenshot YouTube

DOBRO odrađen desetminutni trening sasvim je dovoljan za izgradnju mišića i oblikovanje ruku. Naravno, vježbe moraju biti vrlo intenzivne pa je Tabata trening idealan izbor.

Jeste li znali? Američka istraživanja pokazala su kako se upravo Tabata vježbama može izgubiti i do 15 kalorija u minuti. Ovaj trening dizajnirao je dr. Izumi Tabata 1996. godine, kada je japanskim brzim klizačima osmislio savršen trening kojim su u kratko vrijeme dolazili do bolje forme. Tabatom ćeš pokrenuti ubrzati metabolizam i brže oblikovati mišiće.

Vježbe:

Odaberi uteg kojim možeš ponoviti vježbu desetak puta. Vježbe radi trideset sekundi, a zatim se isto toliko vremena i odmori. Između svakog seta odmori par minuta.

Lying Dumbbell Extension

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- 10 setova po 30 sekundi

Tricep Pushdown

- 10 setova po 30 sekundi

Savjet plus: Kako bi što brže izgradio mišiće, isprobaj dodatke prehrani poput Whey proteina, kazein proteina, BCAA, kreatina ili beta alinina.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara