Tko bi rekao da shopping vrećice mogu biti cool? Ovih 14 kreativnih primjera oborit će vas s nogu!

Tko bi rekao da shopping vrećice mogu biti cool? Ovih 14 kreativnih primjera oborit će vas s nogu!
10K
Kada prodajete proizvod, njegov dizajn je jedan od najvažnijih aspekata njegove utrživosti. Međutim, jednako je važno, ako ne i više, pobrinuti se da dizajn ambalaže i iskustvo kupnje vaših potrošača budu nezaboravni – a jedan izvrstan način da to učinite su briljantno dizajnirane vrećice za kupnju poput ovih.

Možda nema ništa loše u uobičajenoj vrećici i ljubaznom pozdravu "Hvala, dođite nam ponovno", ali nećete se time istaknuti u gomili. S genijalno prilagođenim torbama poput ovih, ne samo da će vaši kupci zapamtiti svoje iskustvo kupnje, već će i ljudi koji na ulici ugledaju fora vrećice u njihovim rukama također biti zaintrigirani.

Ova ideja već je dobila i naziv "bagvertising"- spoj riječi "bag" (vrećica) i "advertising" (oglašavanje), a mi vam donosimo 14 kreativnih primjera!

Najnovije