Istraživanje: Najpoznatije filmske pasmine ostaju popularne i do 10 godina nakon izlaska filma
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Screenshot Youtube
NOVO istraživanje došlo je do zanimljivih rezultata.
Nedavno istraživanje, provedeno na Sveučilištima u Bristolu, New Yorku i Zapadnoj Karolini, otkrilo je kako pojedine pasmine, koje su se pojavile u nekom filmu, ostaju vrlo popularne i do 10 godina nakon izlaska filma.
Istraživači su tijekom istraživanja koristili podatke American Kennel Cluba, u čijim se registrima nalazi više od 65 milijuna pasa te su analizirali više od 87 filmova, u kojem su glavne zvijezde psi. Tako su otkrili kako su takvi filmovi itekako povezani s povećanjem popularnosti određene pasmine među vlasnicima i to u razdoblju od jedne, dvije, pet i deset godina nakon njihovog izlaska.
Drugim riječima, to znači da gledanje filma, u kojem je zastupljena određena pasmina, može uzrokovati dugotrajnu sklonost za tu pasminu, a ona se može očitovati i godinama kasnije, prilikom odabira psa. Npr. nakon 1943. godine i jednog od najpopularnijih filmova ove vrste "Lassie Come Home", došlo je do porasta popularnosti ove pasmine, odnosno dugodlakih škotskih ovčara, za 40 posto. Film "Beethoven", iz 1992. godine, još je više podignuo popularnost bernardincima, a istraživači su otkrili kako su takvi filmovi imali najjači utjecaj na početku 20. stoljeća.
Istraživači to otkriće pripisuju činjenici da tada filmovi nisu imali toliku konkurenciju, u obliku drugih medija, poput interneta i televizije. Također, do 1940. godine u prosjeku se snimao jedan takav film godišnje, a do 2005. godine ta stopa povećana je na 7.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati