Dok se ostali žale na Facebook, ovaj lik zarađuje

Dok se ostali žale na Facebook, ovaj lik zarađuje

Foto: Facebook

MNOGI od onih koji Facebook koriste u poslovne svrhe izuzetno su nezadovoljni potezima Marka Zuckerberga koji im je znatno otežao promoviranje poslova na ovoj društvenoj mreži.

Međutim, Koby Conrad tvrdi da ti ljudi mogu kriviti samo sebe.

Naime, početkom prosinca, Facebook je odlučio promijeniti način na koji se objavljuju vijesti u News Feedu korisnika, objasnivši kako će na taj način u feedu pojavljivati samo "kvalitetan" sadržaj. Ipak, mnogi smatraju kako ih je Facebook ovim potezom natjerao na plaćanje oglasa.

Ukratko, objave koje određene tvrtke ili news portali objavljuju, dopiru do manjeg broja korisnika čak i ako su korisnici fanovi njihovih stranica. Osim ako ne iskeširaju određeni iznos.

Mnogi tvrde kako se njihov "reach" tijekom prosinca smanjio i za 80%.

Međutim, vlasnik Hippies Hope Shopa, Koby Conrad, tvrdi da se promet na njegovoj Facebook stranici podigao tijekom prosinca i direktno utjecao na njegovu zaradu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Zarađujem na Facebooku", napisao je Koby u mailu koji poslao redakciji Business Insidera priloživši i dokaz o porastu prometa.



On tvrdi da se promet na njegovoj stranici nije podigao kupnjom oglasa i s ostalim podijelio nekoliko savjeta.

1. Ljudi previše pričaju o sebi. Facebook nije cjelodnevna reklama. Bitno je komunicirati s ljudima.

2. Koristite tagove jer na taj ćete način povećati "viralnost" objava i povećati broj ljudi koji će klikati na vaše objave, a to će kao posljedicu imati rast popularnosti određene objave.



3. Postavljajte pitanja. Neka vaše objave zahtijevaju interakciju i to ne samo u smislu "šerajte ako se slažete" već u postovima postavljajte pitanja i odgovarajte na njih.

4. Umrežitee se. Najbolji način da povećate popularnost je umrežiti se s ostalim stranicama u istoj niši. Neka oni dijele vaše objave i vi dijelite njihove.

5. Često objavljujte, ali nemojte spamati. Većina tvrtki dnevno objavi jedan post koji se uglavnom bavi opisom tvrtke. Objavljujte svaka tri sata tijekom cijelog dana. Pobrinite se da objave ne budu isključivo o vama.

"Ljutnja korisnika razumljiva je jer Facebook je promijenio politiku, ali moramo priznati i da je sadržaj koji tvrtke objavljuju nezanimljiv već dulje vrijeme", rekao je COnrad i zaključio: "Društvene mreže ići će prema tome da poboljšaju sadržaj i to više neće biti objave tipa 'šerajte ako ne volite rak'. Stvaran i relevantan sadržajj postat će učestaliji na našim news feedovima".

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara