Odlična reklama za hrvatski startup: Mila Kunis otkrila da koristi Bellabeat
Screenshot: YouTube
GOSTUJUĆI u showu Jimmyja Kimmela poznata je glumica Mila Kunis otkrila da koristi proizvod hrvatskog startupa Bellabeat.
Inače, radi se o monitoru otkucaja srca nerođenog djeteta, a dodala je i kako joj je uređaj poklonio njezin zaručnik Ashton Kutcher.
Glumica se odmah na početku ogradila i rekla da ovo što radi nije reklama, ali sama činjenica da slavna osoba u gledanom showu govori o određenom proizvodu fantastična je reklama.
Dodala je i da je isprva bila nervozna kada nije mogla pronaći otkucaje srca.
Na njezin komentar osvrnula se i ekipa Bellabeata: "Odlično je vidjeti slavne koji koriste naše proizvode. Mila, ne trebaš paničariti ako odmah ne pronađeš bebine otkucaje srca, zato i imamo najbolju podršku korisnicima kako bi te vodili kroz proces. Drugi nas put nazovi, ok?".
Podsjetimo, Bellabeat već ima brojne slavne ulagače kao što su glumica Jessica Alba, kreator Gmaila Paul Buchheit, osnivač TechCruncha Michael Arrington, filantrop i investitor Nicolas Berggruen i Ron Conway koji je među prvima prepoznao potencijal Googlea i PayPala, samo su neki od ulagača.
Na najvećem sajmu novih tehnologija u Las Vegasu, Bellabeat je predstavio tri nova uređaja zbog čega su proširili svoju nišu potrošača na čitavu žensku populaciju.
Prvi uređaj je zapravo vrsta pametnog nakita - Leaf koji prati razinu aktivnosti, stresa i san korisnice. Zatim, Shell koji je prvenstveno namijenjen trudnicama koje njime prate razvoj trudnoće, no uređaj ujedno služi i kao baby monitor nakon djetetovog rođenja.
Balance je pak pametna vaga koja se povezuje s mobilnom aplikacijom, a koja brojnim grafovima pomaže održavanju zdravog stila života.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati