FOTO Još se stignete stesati za plažu: Donosimo savjete najpoznatije hrvatske fitness guruice

FOTO Još se stignete stesati za plažu: Donosimo savjete najpoznatije hrvatske fitness guruice

Foto: Ante Delač/Index

MARTINA BOŠČIĆ je trenutno jedna od najpopularnijih fitness instruktorica u Hrvatskoj. Na Facebooku više od 50.000 ljudi svakodnevno upija njene savjete za zdraviji život i bolji izgled, a na Instagramu je prati više od 30.000 poklonika. Savjete na internetu je počela dijeliti prije godinu i pol, no već je mnogima promijenila život svojim savjetima.

"Nikada nije kasno početi s vježbanjem", kaže simpatična Martina i dodaje da je najveća greška koju ljudi naprave kad počnu s vježbanjem ta da postave previsoke ciljeve u premalo vremena. Ona je s vježbanjem počela sa 16 godina zbog zdravstvenih problema, izgled joj u tome nije bio presudan, no kada je vidjela rezultate dobila je motivaciju za dalje.

Kao mala je vježbala uz kazete poznate Cindy Crawford, a danas poput slavne manekenke motivira druge.

"Ljudi inače najviše počinju vježbati u prosincu i prije ljeta, a iznenađuje da mnogo njih krene i u rujnu, nakon što se vrate s mora", rekla je Martina za Index.

"Većina njih odustane prerano, prije nego se počnu vidjeti prvi rezultati ili nakon 2 - 3 mjeseca kada nešto postignu pa misle da ne moraju više raditi na sebi", priča i dodaje da na sebi treba raditi konstantno kombinirajući vježbanje i pravilnu prehranu.

"Metabolizam treba privikavati postepeno. Najbolje je odmah izbaciti slatkiše i zamijeniti ih voćem. Sad pred ljeto treba iskoristiti sezonsko bobičasto voće i lubenice te piti puno tekućine. Svakako u jelo treba ubaciti i razno povrće", savjetuje zgodna 21-godišnjakinja. 

Za čitatelje Indexa je odlučila demonstrirati nekoliko vježbi koje su veoma jednostavne za izvođenje, a izvrsne za topljenje suvišnih kilograma prije badića i plaže. Naglašava da je za dobre rezultate i zdravo tijelo potrebno vježbati minimalno tri puta tjedno po sat vremena, a uz to obvezno voditi računa o prehrani. 

Vježbe koje je pripremila možete izvoditi bilo gdje, unutra ili na otvorenom. Pošto je stiglo ljeto, Martina uz njih prepoučuje i redovito plivanje koje koristi cijelom tijelu i pomoću kojega veoma djelotvorno i brzo možete potrošiti kalorije i izgubiti suvišne kilograme.

Dijagonalni iskorak unatrag

Ova vježba koristi nogama i stražnjici. Izvođenje ove vježbe će vam stražnjicu učiniti oblijom, a noge čvršćima. Zauzmite početni položaj tako da iskoračite s jednom nogom, a drugu izbacite unatrag pod dijagonalom. Nakon toga tijelo spuštajte u čučanj pazeći da vam koljeno prednje noge ne prelazi liniju usporedno s nožnim prstima te da ravnomjerno rasporedite težinu na stopalima. Ruke držite ispred sebe ili na kukovima, a možete koristiti i bučice ili bocu vode.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nožna ekstenzija/ekstenzija kuka

Ova vježba je namijenjena za jačanje mišića stražnjice. Kleknite na pod i podbočite se rukama te ispružite jednu nogu. Nakon toga je dijagonalno prebacujte preko druge noge i tako naizmjence obje noge. Ovu vježbu izvodite laganije, odnosno zadržite nogu i stisnite stražnjicu na dvije sekunde u gornjem položaju, spustite i ponovite

Prednji upor s doticajem ramena

Ova vježba je korisna za trbuh i ruke. Stanite u položaj skleka te pazite da su vam leđa potpuno ravna, da vam trup ne propada te se dobro učvrstite rukama da zaštitite kralježnicu. Naizmjenično rukama dijagonalno dodirujte ramena. Lijeva ruka, desno rame i obrnuto.

Mountain climbers

Ova vježba ponajviše pomaže trbušnim mišićima, a treba je izvoditi što eksplozivnije. Ponovno zauzmite položaj kao za sklek, ali ovaj put koljena što brže približavajte prsima. Izmjenjujte koljena zadržavajući ravna leđa i čvrst položaj ruku.

Jumping jacks

Ovo je vježba dobro poznata svima, a osim što ćete potrošiti više kalorija ako je ubacite u svoj trening, služi i za oblikovanje nogu te stražnjice. Stanite uspravno i ruke ispružite uz tijelo, dlanove okrenite prema sebi. Iz te početne pozicije skočite uvis, raširite noge, a ruke, također raširene, podignite iznad glave te dodirnite dlanove. Ovu vježbu također izvodite što eksplozivnije.

Martinu možete redovito pratiti na Instagramu i Facebooku na stranici Martina Boss Fitness, a tamo je možete i pitati besplatne savjete o prehrani i tjelovježbi.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara