Nastup Baby Lasagne na Dori skupio 3 milijuna pregleda, na kladionicama ima 19 posto
NASTUP Baby Lasagne s Dore je na službenom YouTube kanalu Eurosonga pregledan tri milijuna puta.
Osim toga, u tri tjedna skupio je više od 15.000 komentara.
Prije tri tjedna na YouTube kanalu Eurosonga objavljena je i pjesma La Noia, kojom će se na ovogodišnjem natjecanju predstaviti Italija. Ova pjesma do sada je pregledana 2.2 milijuna puta. Tad je objavljena i pjesma San Marina, koja do sada ima 327.000 pregleda.
Baby Lasagna dominira i na eurovizijskim kladionicama. I dalje drži prvo mjesto, a trenutno mu fanovi Eurosonga daju 19 posto šanse za pobjedu. Na drugom mjestu je Ukrajina s 12 posto, a na trećem mjestu je Italija s 10 posto.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati