Ove majice rasprodaju se u brzom roku, naručuju ih i Amerikanci. Jasno je zašto
JEDAN od vodećih brendova za alternativnu modu Rockmark predstavio je nove majice inspirirane hit pjesmom ovogodišnjeg hrvatskog predstavnika na Euroviziji.
Naručuju ih i Amerikanci
Baby Lasagna majice su trenutni hit među fanovima, a prodaju se u rekordnom broju, javlja Pixsell. Riječ je o majicama koje na prednjoj strani imaju lik mačke, a na stražnjoj natpis iz njegove pjesme Rim Tim Tagi Dim: Meow, cat, please, meow back.
Narudžbe stižu i inozemstva - najviše iz Amerike.
Pomama za majicama bila je i ranije, a iz Rockmarka kažu da je drastično porastao broj narudžbi od jučerašnjeg nastupa Baby Lasagne u polufinalu. "Interes je iz cijelog svijeta. Pola inozemnih narudžbi je iz Amerike. I oni su otkrili Baby Lasagnu. Mi smo sretni, koliko znamo, i Marko je sretan", kažu iz Rockmarka.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati