Rujan: mjesec podizanja svijesti o poremećaju hiperaktivnosti i deficita pažnje (ADHD)

Rujan: mjesec podizanja svijesti o poremećaju hiperaktivnosti i deficita pažnje (ADHD)
Foto: Shutterstock
 
POREMEĆAJ hiperaktivnosti i deficita pažnje (ADHD) čest je poremećaj kod djece, koji se može nastaviti kroz adolescenciju i odraslu dob. Kako bi povećali svijest o ovom poremećaju, donosimo vam nekoliko informacija. 
 
Postoje tri tipa ADHD-a ili tri varijante simptoma. Kod prvog prevladava hiperaktivnost, kod drugog tip nedostatak pažnje, a treći tip je ravnoteža između hiperaktivnosti i nedostatka pažnje. Iako ovi simptomi ne moraju biti toliko izraženi kod odraslih, kod djece se javljaju u težem obliku. 
 
Evo nekoliko savjeta stručnjaka za roditelje čija djeca imaju ADHD:
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
1. Stvorite stabilnu rutinu. Naučite dijete da prati popis stvari koje treba obaviti. Ovo pomaže djeci da uspostave neki red, dok su im misli raštrkane. 
 
2. Neka san bude prioritet. Neka djeca imaju stabilan raspored, da znaju točno kada idu na spavanje i kada se bude. Neka u danu uvijek imaju dovoljno vremena za kvalitetan san.
 
3. Neka na meniju bude samo zdrava hrana. Kofein i šećer samo će pogoršati simptome hiperaktivnosti.
 
4. Aktivnost. Igra i trčanje smanjit će količinu energije kod djece. Fizičkom aktivnošću povećava se razina endorfina koji pomaže mozgu da se lakše fokusira. Zapamtite da je važno vježbati mozak. Slažite puzzle, igrajte šah ili druge igre koje će omogućiti mozgu da se fokusira na jednu aktivnost.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara