FOTO , VIDEO Ima 4 vrata i preko 600 KS: Beskompromisni AMG-ov coupe nema konkurenciju
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Mercedes-AMG
GODINU dana od predstavljanja koncepta AMG je javnosti predstavio svoj drugi model, coupe sa četiri vrata (i sjedala), ali jednako beskompromisan kao sve što je ikad stiglo iz Affalterbacha.
Čekanje je gotovo, a ženevski posjetitelji mogu svjedočiti ovom fascinantnom automobilu, još jednom dragulju na pola stoljeća staroj kruni AMG-a. Sve je na ovom automobilu u superlativima, pa i ime. Umjesto kratkog imena ovaj je coupe s četiri vrata dobio i odgovarajuće ime AMG GT 4-Door Coupe.
Krenimo odmah s onim što je skriveno ispod poklopca. S obzirom na hibride i struju koji su preplavili Ženevu ovo se može nazvati purističkim snom, jer je 4.0 biturbo V8. U verziji s GT 63 S to znači 639 KS i 900 Nm, a slabijoj GT 63 "tek" 585 KS i 800 Nm.
Treći u nizu i početak ponude je GT 53, a tu je glavni igrač 3.0 biturbo redni šest-cilindraš sa 435 KS. A kako ima EQ Boost sustav ovo je praktično hibridni model, a daje mu dodatnih 16 kW/22 KS i 250 Nm.
Svi modeli imaju devet-stupanjski AMG Speedshift automatski mjenjač, ali i 4Matic+ pogon na sve kotače. I da, osim nekih mehaničkih razlika poput tipa spojke na mjenjaču, najslabija je izvedba uskraćena za još jednu bitnu stvar, a to je Drift mod rada kada pogon radi tako da mu grip nije prvi na listi prioriteta, ali osmjeh i zadovoljstvo vozača jesu. V8 izvedbe imaju i zakretne stražnje kotače, a po želji se mogu opremiti aktivnim sustavima za optimizaciju aerodinamike.
Konkretno, GT 53 stiže do 100 km/h za 4,5 sekunde ili desetinku brže od Panamere, jedinog pravog rivala. Maksimalac je na 285 km/h. GT 63 je na 100 km/h za 3,4 sekunde, a njegova S varijanta za nevjerojatnih 3,2 sekundi, brže od najbrže Panamere. Maksimalac je postavljen na 315 km/h, odnosno 310 km/h kod slabije inačice.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Na V8 izvedbama digitalni kokpit standardan, dok hibridna 53 izvedba dolazi u kombinaciji analogne mjerne ploče i povećeg središnjeg zaslona infotainmenta.
I još nešto, u Mercedesu kažu kako se radi o vrlo praktičnom automobilu. Osim što ima poveći utovarni otvor tu je i mogućnost preklapanja stražnjeg naslona. Nebitno možda, ali dobrodošlo.
Cijena je još uvijek nepoznata, ali realno, sve ispod 150.000 eura bi zvučalo akcijski. Pričekajmo ljeto i dolazak automobila u prodaju. Prvi primjerci asfalt će zaorati koji mjesec kasnije.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati