Od dobrog do savršenog: Podignite svoje vježbanje na veći nivo

16. travnja 2018. |
S.H.
Foto: 123RF 
 
Bilo da idete na kratke šetnje oko vašeg susjedstva, brzo vozite bicikl ili se znojite u teretani, sigurno ste u jednom trenutku pomislili: "Ovo više nije tako teško kao što je bilo!"
 
To je dobar napredak. Ali možda je vrijeme da krenete još jače.
 
Vaše tijelo se jednostavno naviklo na svakodnevnu rutinu pa vam je ona sada postala jednostavna.
 
Najbolji način da izgradite mišićnu masu ili sagorijevate kalorije je da se prebacite na jači trening. Vaše tijelo je spremno da umjesto šetnje vježbate jogu, umjesto malih težina podižete teže ili da plivate brže nego što ste mislili da biste ikad mogli.
 
Koliko dana u tjednu vježbate?
 
Ako je to dvaput tjedno, pokušajte dodati treći dan i pogledajte kako to ide.
 
Koliko su teške vježbe koje izvodite?
 

Zapitajte se kako se zaista osjećate dok vježbate, je li vam to teško ili se osjećate kao da je to previše lagano za vas? Ako je prelagano, onda morate pojačati svoj trening. 
 
Koliko dugo vježbate?
 
Ako trčite 20 minuta, pokušajte izdržati 30 minuta, ako šetate 45 minuta, prošetajte nekoliko blokova dalje i šetajte 60 minuta. 
 
Koje vježbe radite?
 
Ovo je još jedno veoma bitno pitanje na koje trebate odgovoriti. Ako samo hodate ili trčite, onda morate uvesti neku novu aktivnost poput biciklizma, plivanja, pilatesa, treninga s utezima itd.
 
Postanite profesionalac
 
Posavjetujte se s osobnim trenerom da napravi plan vježbanja za vas. Međutim, ako ne želite osobnog trenera jer vam je ovaj način usluge previše skup, onda nagovorite svog partnera da počne vježbati s vama.
 
To vam daje veću mogućnost da ćete se pridržavati plana vježbanja. Za najbolje rezultate izaberite partnera koji je u boljoj kondiciji od vas. Istraživanja pokazuju da vas vježbanje s osobom koja je u boljoj formi može potaknuti da što više napredujete.
Pogledaj desktop verziju Članka
Vezane vijesti
© 2018 Index portal
kontakt | uvjeti korištenja | marketing