Kako smanjiti unos šećera: U kojim se sve namirnicama krije naš "slatki neprijatelj"

Kako smanjiti unos šećera: U kojim se sve namirnicama krije naš "slatki neprijatelj"

Foto: Shutterstock

KAD kažu da pokušavaju smanjiti unos šećera u organizam, mnoge žene misle na kolače, čokolade i kekse u kojima rado uživaju. Ipak, šećer se nalazi i u mnogim drugim namirnicama o kojima često ni ne razmišljamo pa je moguće da kilogrami s tvog tijela ne odlaze čak i nakon što si se odrekla čokolade.

Pogledaj gdje se sve skriva ovaj slatki neprijatelj:


1. U tvom sendviču

Znaš da majoneza ima puno kalorija pa na sendvič stavljaš puno kečapa? Kečap sadrži puno soli, ali i šećera pa nemoj pretjerivati s njime!

2. Voda s okusom


Voda s okusom zvuči zgodno i niskokalorično, ali u stvarnosti ima šećera kao i mnogi drugi sokovi. Želiš li izgubiti kilograme, radije u običnu vodu stavi nekoliko kapljica limuna, naranče ili limete.

3. Sokovi i shakeovi iz dućana

Osim ako si ih sama napravila, u većini sokova i shakeova koje kupuješ u dućanima nalazi se velika količina šećera. Ne govorimo o pola žličice šećera već o količini koja se nalazi u dvije kuglice sladoleda. Upravo stoga, dobro razmisli prije no što kupiš svoj omiljeni sok.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

4. Kukuruzne pahuljice

Zapravo, pahuljice općenito. Mnoge djevojke jedu ih za doručak jer smatraju kako je to lagan i niskokaloričan obrok, no zbog količine šećera koje sadrže bilo bi bolje da ih jedeš povremeno, a u svoj doručak uključiš sendvič s purećom šunkom i salatom, kuhana jaja, ili pak grčki jogurt i voće.

5. Povrće iz konzerve

Ovo sigurno nisi očekivala! Mnogi proizvođači povrća u konzervama u smjesu stavljaju i šećer! Sve konzerve na sebi bi trebale imati popis sastojaka pa lako možeš provjeriti hoće li tvoje "zdravo povrće" iz limenke zapravo značiti desert za tvoju figuru.

6. Zdrave pločice

Zdrave pločice često izgledaju kao zdrava zamjena za omiljenu čokoladicu, no zapravo imaju samo malo šećera manje no pravi slatkiši. Ipak, često sadrže vlakna, orašaste plodove i sušeno voće pa jesu zdravije od čokoladica, no ako izbjegavaš šećer, izbjegavaj i njih.

7. Dresing za salate

Često jedeš salatu, no uvijek je zalijevaš "zdravim" preljevom? Imaj na umu da su ovi nadjevi često puni šećera i soli pa salatu radije prelij običnim jogurtom ili kombinacijom ulja i octa.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara