Više nije najprodavaniji, ali je i dalje seksi: David Beckham u golišavoj kampanji za novi miris

Više nije najprodavaniji, ali je i dalje seksi: David Beckham u golišavoj kampanji za novi miris

Foto: Press

U svojoj novoj mirisnoj kampanji, David Beckham ponovno je gol.

Iako ovaj put nije pokazao baš sve, kao npr. u reklami za svoju liniju donjeg rublja, David je u kampanji pokazao tetovaže koje je posvetio svojoj djeci.
 
Iznad tetovaže Isusa kojeg čuvaju tri anđela, koji predstavljaju njegova tri sina Brooklyna, Romea i Cruza, tako stoji i tetovaža za malenu Harper.
 
Toples izdanje slavnog nogometaša možemo zahvaliti njegovom novom mirisu Intense Instict. "Inspirirani Davidovim oštrim prosudbama, samopouzdanju i sposobnosti da prevlada sve prepreke, napravili smo ovaj aromatičan i voćni miris, koji će inspirirati i vas da budete takvi", stoji u opisu.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Vjerujem da je jako važno vjerovati svojim instinktima u životu, a to nas je i inspiriralo za ovu limited edition kolekciju mirisa", izjavio je David.
 
Iako ne sumnjamo u prodaju Davidovog parfema, s trona najprodavanijeg muškog celebrity parfema od 2006. godine, Davida je skinuo slavni Jay-Z i njegov GOLD JAY Z.
 
David, ti si na potezu.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara