Hit među muškarcima: Jelqing metoda kojom se povećava penis

Hit među muškarcima: Jelqing metoda kojom se povećava penis
Foto: Calibre
 
IMA li netko tko je zainteresiran za otkačenu teoriju, koja se bavi time kako prirodno povećati penis? 
 
Ako je odgovor potvrdan, nastavi čitati dalje.
 
Naime, ova arapska metoda zove se "jelqing" i ona je samo jedan od milijun načina za povećanje muškog ponosa, koji trenutno kruže internetom, iako je tehnika stara otprilike stotinu godina i predstavlja najsnažniju tehniku povećanja penisa, poznatu čovjeku. Obzirom da nije tajna kako su muškarci opsjednuti svojim penisima, i to ne samo na način da ih zadovoljavaju, već i time da ih je većina nezadovoljna svojom veličinom, uopće nas ne čudi online interes za ovakvim metodama.
 
Radi se zapravo o vrsti istezanja muškog penisa, koje će ga učiniti duljim, a erekciju jačom, a najbolje se može usporediti s mužnjom krava. 
 
Čitav proces zapravo podrazumijeva nježno povlačenje penisa prema naprijed. Najbolja polazna točka jest penis u polu-erekciji. Prethodno, predlaže se premazivanje ruku lubrikantom, vazelinom ili baby uljem, kako bi stvari išle glatko te nipošto prečvrsto držanje, zbog lošije cirkulacije (penis se treba obuhvatiti palcem i kažiprstom). Takvim pokretima, muškarac tjera krv u oblast erektivnog tkiva, a s vremenom, taj se prostor sve više povećava, odnosno jača. Muškarcima se preporučuje izbjegavanje glave penisa, a kako bi postupak imao učinka, sve se treba raditi 5-10 minuta dnevno, 3 puta tjedno.
 
Krv igra ključnu ulogu u ovom procesu, jer s vremenom, jelquing će povećati to koliko krvi vaš penis može držati. Teorija kaže: što više proširite te komore, penis će biti veći, po dužini i obujmu, kada on dođe u stanje erekcije.
 
Savjeti koje ćete pronaći na internetu također savjetuju obavljanje vježbe, dok penis nije u potpuno uspravnom stanju, no doista ne znamo kako izbjeći takvo stanje, uz svo to trljanje...
 
Je li ova metoda sigurna? Obzirom da govorimo o povlačenju penisa, ne bi trebalo iznenaditi da postoje određeni rizici, kao npr. pucanje kapilara, promjena boje, ožiljci, kidanje tkiva penisa itd. Pa ako se već odlučite za ovakvu vrstu vježbanja, učinite to na spori način, s ispravnim zagrijavanjem (topli tuš te zamatanje penisa u topliručak na 15 minuta) te nemojte vježbati više nego je preporučeno.
 
Daje li ova metoda rezultate? Prosudite sami!
 
 
 
 
 
 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara